Kod Mazde 6 u prvom su planu praktične vrijednosti i prostranost te kvaliteta izrade. Unutrašnjost sa zastarjelim zaslonom nije na najvišoj tehnološkoj razini
Majstor starog kova: Mazda 6 ne mari za šminku i gadgete
Prostranost i praktičnost s jedne, uglađenost i kvaliteta izrade s druge strane. Mazda6 je tipičan Japanac s brojnim prednostima ali i klasičnom boljkama. Nedostatak maštovitosti u unutrašnjosti i konfekcijski dizajn s kratkim rokom trajanja odbiti će neke kupce, no zato će mnoge druge privući praktičnost prostrane karoserije s petora vrata i uglađen motor.
Osnovni benzinac nije idealan odabir, no dovoljno se dobro nosi sa Mazdom 6, pružajući dobar odnos uloženog i dobivenog. Oduševljava njegov miran rad, dok bi potrošnja mogla biti i niža od testnih 8,7 litara.
Cijenom Mazda6 spada među skuplje modele u klasi, no to uvelike vraća svojim vrijednostima.
Drži se dobrog starog recepta
Unutrašnjost šestice nije na najvišoj tehnološkoj razini, posebice zastarjeli zaslon koji u isto vrijeme ne može pokazivati sat i putno računalo. Opremljenost je pohvalna, već druga razina opreme ima sve potrebno - tempomat, parking senzore i grijana sjedala. Pohvalno, i metalik boja je serijska.
Mazda6 Sport 1.8i TE
masa: 1410 kg
dimenzije: 476x180x144cm
obujam: 1798 ccm
snaga: 88 kW/120 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,7 s
najveća brzina: 194 km/h
potrošnja: 6,7 l /100 km
cijena: 186.590 kn (testni model) 186.590 kn (bez doplata)
konkurencija: Toyota Avensis, Opel Insignia, Citroen C5
PLUS: bogata oprema, praktična i prostrana karoserija, uglađen motor, udobnost, niska razina buke u vozilu, kvaliteta izrade, dojam trajnosti
MINUS: mjenjač ponekad zapinje pri prebacivanju u “rikverc”, dosadna i zastarjela unutrašnjost, potrošnja, cijena