Izgleda agresivno i sportski no kod ovog automobila, za razliku od konkurenata iz Njemačke, u prvom planu nisu impresivne performanse nego ekologija i potrošnja
Lexus ES je drugačije, japansko shvaćanje premium limuzine
Lexus ES ima vrlo uglađeni hibridni pogon. On funkcionira zaista besprijekorno, vožnja je često nestvarno tiha, a potrošnja u gradu može biti manja i od 5,5 l/100 km. Sve ovo je za čistu peticu, no performanse baš i nisu. Čak 218 KS se baš ne osjeti, a dokaz za to je vidljiv i na papiru. Do 100 km/h za 8,9 sekundi još je dobro, no maksimalna brzina je ograničena na 180 km/h što će neke pomalo razočarati.
Ipak, po svemu drugom ovo je dostojan konkurent europskim premium modelima poput Mercedesa E-klase. Izvana ES izgleda moderno i upečatljivo, poput atraktivne sportske limuzine. Unutra oduševljavaju vrhunski materijali, izrada, a tu su i vrhunske tehnologije, izuzetno udobna vožnja, nevjerojatno niska razina buke u unutrašnjosti... Sve to je tipično premium. Smeta jedino neobično upravljanje infotainment sustavom putem nespretnog touchpada, no i na to se možete naviknuti. S druge strane cijena je dosta ispod razine cijene europskih konkurenata. Naime, oprema je prebogata, sastavljena po principu “nema što nema” i takav europski konkurent bi stajao i više od 650.000 kuna.
dimenzije: 498x187x155 cm
pogon: 2487 ccm + elektro
snaga: 160 kW/218 KS
0-100 km/h: 8,9 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,5 l/100 km
cijena: 535.500 kn (testni model), 415.900 kn (osnovni model)
Testirani Lexus ES300 F-Sport Premium u opremi ima Mark Levinson premium audio, električni krovni otvor, električno otvaranje prtljažnika, električno pokretana i grijana sjedala...