U modernoj verziji borbe Davida i Golijata, nezadovoljni putnik pronašao je nov način korištenja društvenih mreža kako bi se pobunio na tretman divovske korporacije...
Platio 'oglas' na Twitteru kako bi se žalio na British Airways
Ljutit zbog izgubljene prtljage i tretmana korisničke službe British Airwaysa, Hasan Syed se odlučio požaliti javno. No, umjesto da je poslao normalnu poruku preko svog Twitter profila, on je platio promovirani tvit te napisao "Ne letite sa @BritishAirways. Njihova korisnička služba je užasna."
Promovirane tvitove obično koriste oglašivači koji žele doći do šire publike jer zauzimaju bitnije mjesto na Twitter feedu, ali izgledaju kao obične poruke. Syed je kupio promoviranu poruku i ciljao tržište New Yorka i Velike Britanije.
Sve je krenulo nakon što su njegovi roditelji preko vikenda putovali iz Chicaga u Pariz, a njegov otac je ostao bez prtljage.
Nekoliko sati nakon objave, poruku su prenijeli brojni korisnici, ali i portali, no trebalo je još par sati da bi netko u British Airwaysu reagirao. Uz ispriku za kašnjenje, rekli su mu da im je radno vrijeme na Twitteru od 9 do 17 te ga zamolili da im pošalje svoje informacije. Na to im je uzvratio kako takva korporacija može imati podršku na društvenim mrežama koja radi samo od 9 do 17.
Iz British Airwaysa su za BBC rekli kako su u kontaktu s putnikom kojem su se ispričali, a izgubljena prtljaga trebala bi stići tijekom dana.