Majstori iz R.S. odjela povećali su snagu 1,8-litrenog turbobenzinskog motora s 280 na 300 KS. Do 100 km/h stiže za samo 5,7 sekundi,a maksimalna brzina je podignuta na 260 km/h
Kralj kompakta: Stigao brži i brutalniji Renault Megane R.S.
Iz Renaultova R.S. odjela izašao je još jedan dragulj. Megane R.S., koji je sam po sebi “najsnažniji pojam” za brzi kompaktni sportski auto, dobio je još bržu i brutalniju izvedbu. Trophy verzija novoga Meganea R.S donosi još više snage i još bolje performanse.
Majstori iz R.S. odjela povećali su snagu 1,8-litrenog turbobenzinskog motora s 280 na 300 KS, što je garancija boljih ubrzanja. Do 100 km/h stiže za samo 5,7 sekundi,a maksimalna brzina je podignuta na 260 km/h. Automobil je razvijan u suradnji s Nicom Hulkenbergom, Renaultovim vozačem Formule 1. Komfor je stavljen u drugi plan, a držanje ceste je besprijekorno.
Trophy standardno dolazi s tvrđim Cup ovjesom, Torsenovom mehaničkom blokadom diferencijala, a tu su i 8 kilograma lakši aluminijski kotači. Osim što brže juri, Megane R.S. Trophy bolje zvuči zbog glasnijeg ispušnog sustava.