Ne razumijem teoriju:pad prodaje dizelskih automobila uzrokuje rast cijene dizel goriva.
najindustrijalizovanija
28.10.2018.
Većina ovih novih benzinskih automobila imaju katastrofalne motore od 1000 kubika i tri cilindra koji nikada neće ući u moju kuću
Wespen
28.10.2018.
Normalno da je kod nas prodaja NOVIH diesela pala jer 90% ljudi kod nas uzima NOVI automobil za cijeli život. Lako je u drugim zemljama promjeniti automobil, da
im se zakoni mijenjaju svake godine. Kod nas se ljudi samo pametno priređuju.
Prikaži još ↓
Lu
Luigi89
28.10.2018.
Ja isto 2019 odo kupit diesela.
km
kuku meni73
28.10.2018.
Sve su to političke laži i obmane. Diesel troši oko 30% manje goriva u odnosu na ekvivalentni benzinac, a to znači i 30% manje trošarina.
DT2311
28.10.2018.
Kod nas se manje kupuje dizelaš jer je skuplji od benzinaca, a jedva se namakne novac za benzinca. Tako da vam teorija u HR ne drži vodu. Punio sam dizelaša u S
loveniji bila je litra 1.398 eura, sada sam u Francuskoj tu je negdje oko 1.5 eura litra, sutra idem u Španjolsku tamo je negdje oko 1.25 litra. Nisam gledao cijenu benzina ali hoću pa vam javim
Prikaži još ↓
d6
d620
28.10.2018.
neka konacno ukinu ove traktore. dizel neka koriste samo oni koji moraju, brodovi, kamioni i teski strojevi. benzin je za voznju. a kome je skup, nek ugradi pli
n i pici. vozaci dizla misle da je pametnije voziti to, jer benzinac trosi vise, a to sto izbacuju sumporove i ostale kancerogene spojeve, nikom nista.
Prikaži još ↓
tu
tutek
28.10.2018.
Slijedeći auto bih ionako kupio benzinca... jer dobijem automatika i još je 15000kn jeftiniji od sličnog dizelaša sa ručnim mjenjačem. A ta razlika od 15000kn o
dgovara uštedi u potrošnji kroz nekih 4 godine. Dakle, ako vozim neki 5 godina tek bih jednu godinu štedio s dizelom, ili ako oročim tih 15000kn uštede u startu, nakon 4 godine imam dovoljno za pokriti razliku u potrošnji za tu jednu godinu. A uvijek postoji i opcija ugradnje plina...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
28.10.2018.
Sto vise tvornica odustane od dizelaša, to će se vise povećati proizvodnja dizelaša u Njemačkoj. I neka tako bude.
jo
joeblogz
29.10.2018.
Japancima dizel nikad nije bio u fokusu zbog drukčijih zakona. Jedino EU opsjednut sa CO2 kao jedinim kriterijem ekološke osvjetljenosti je natjerao proizvođače
u proizvodnju dizela. Da bi s druge strane ovi lažirali rezultate jer je to bilo neostvarivo poštenom igrom. Porscheu je pala reputacija u Americi zbog prljavih dizela majčinske tvrtke - a nikad im nisu bili bitni za brend pa su ga se što prije otarasili. Također Volvo se upravo manjkom "prljavog" dizela pokušava diferencirati od ljute njemačke konkurencije koja je puno i previše uložila dizel tehnologiju da bi sad tako brzo odustali. Ipak treba nešto i zaraditi... Isto tako oni su puno kompliciraniji i sa preskupim pumpama, turbinama, injektorima, dpf filterima koje treba mijenjati - pa bi industrija (ne hrvatska!) ostala bez zarade. Tako su naši sluge odlučili spriječiti kupnju jedinih čistih vozila u a to su auti na bezin/plin jer ih eksponencijalno rastući ppmv na co2 poskupljuje preko svake mjere. Zato ako želimo kvalitetan zrak u našim gradovima fino si kupimo maske za disanje kad idemo van. Naši prastari dizeli će se tu zadržati malo dulje vrijeme - taman dok se svi ne isele.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .