Ovaj iskorak za kompaniju stvara novu vrijednost i u skladu je s digitalizacijom u koju kontinuirano već godinama ulažemo - rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja
Koreqt je nova domaća stranica za usporedbu proizvoda i cijena
Nizu različitih platformi za usporedbu cijena pridružio se i Koreqt, kojeg pokreće Croatia osiguranje, navodeći da pojednostavljuje i olakšava proces odabira i kupnje, a partnerima omogućuje priliku za brži rast i razvoj njihovog poslovanja.
- E-commerce je brzo rastuća industrija u kojoj ima još puno prostora za bolje korisničko iskustvo. S obzirom na činjenicu da imamo izvrstan tim koji je izuzetno uspješno implementirao i vodi digitalne projekte u osiguranju, vrijeme je da naše znanje prenesemo i na druge industrije. Ovaj iskorak za kompaniju stvara novu vrijednost i u skladu je s digitalizacijom u koju kontinuirano već godinama ulažemo - rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.
Podaci Insider Intelligencea pokazuju kako je u 2023. godini čak 2,64 milijarde ljudi kupovalo online, što je gotovo trećina svjetske populacije, a broj kupaca kontinuirano raste. Lani je u svijetu bilo 80 milijuna više digitalnih kupaca nego što ih je bilo 2022. godine, što je povećanje od 3,1 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Hrvatska pritom prati svjetske trendove. Prema posljednjem istraživanju udruge eCommerce Hrvatska, 45,8 posto hrvatskih kupaca kupuje u online kanalu jednom ili više puta mjesečno. Samo u 2023. godini broj online kupaca koji kupuju svaki dan povećao se čak četiri puta u odnosu na 2022. Pritom je važno naglasiti da Hrvati više od prosjeka Europske unije istražuju ponude i popuste tražeći povoljniju opciju, pokazalo je istraživanje DPD Croatia.
- Raste potreba tržišta za online informiranjem u procesu kupovine, a raste i broj kompanija koje digitalno prodaju svoje proizvode i usluge. Korisnici sve više cijene svoje vrijeme te očekuju jednostavan, brz i pametan proces usporedbe i odabira proizvoda i usluga. I upravo im to Koreqt omogućuje. Kao i kod većine digitalnih proizvoda, ovo je tek prva faza platforme. Ona će u budućnosti širiti svoj portfelj partnera, proizvoda i usluga kako bi korisnici imali što bolju, pregledniju i veću ponudu. Iako Koreqt trenutno djeluje samo na području Hrvatske, dugoročna vizija je da Koreqt postane go-to regionalna platforma za usporedbu te kupnju proizvoda - ističe Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj u Croatia osiguranju.