Octavia RS nudi puno prostora i vrlo visoki komfor vožnje, no voljeli bismo jači motor od ugrađenog 2.0 TDI sa 184 konjske snage. U Eco režimu vrlo je štedljiva
Komfor ispred brzine: Voljeli bismo jači motor u Octaviji RS
S prtljažnikom koji prima 610 litara, kao i vrlo komfornom unutrašnjošću Octavia RS je jedinstvena alternativa vrućim kompaktima. Nudi jednake sportske performanse, a upotrebljivošću je daleko ispred njih. Nije neudobna zahvaljujući elektronski podesivom ovjesu, ležanje na cesti je uzorno, a izolacija od buke izvanredna. Uz bogatu opremu, komfor vožnje je na visokoj razini.
Dodajte tomu lakoću vožnje koju osigurava uglađen i vrlo brzi DSG mjenjač te miran i tih dizelski motor i Octavia RS je automobil za svaki dan bez zamjerke. U Eco režimu rada koji odvaja motor prilikom krstarenja - i vrlo štedljiva. Na otvorenoj cesti vozili smo s manje od 5 litara, a prosjek testa je izvrsnih 7,5 l/100 km.
A pritom je 84.000 kuna povoljnija od Golfa GTD s jednakom tehnikom.
Klasičan dizajn, ali i visoka kvaliteta
Škoda je oduvijek njegovala klasičnu, pomalo arhaičnu tipografiju, ali je zato kvaliteta materijala i izrade sasvim na razini drugih brendova iz koncerna. S obzirom na bogatu serijsku opremu, može se i bez doplata.
Škoda Octavia RS (A) 2.0 TDI
TVORNIČKI PODACI
masa: 1480 kg
dimenzije: 469x182x145cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 135 kW/184 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 8,2 s
najveća brzina: 230 km/h
potrošnja: 5 l/100 km
CIJENA: 253.760 kn (testni model) 206.930 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Golf GTD, Ford Focus ST, Renault Mégane GT line