Najzanimljiviji novitet je Express Van koji je svojevrsni nasljednik Dacie Dokker. Novi Kangoo je pak najnapredniji auto u klasi. Više se u Hrvatskoj neće prodavati u putničkoj verziji
Kombi ofenziva: Vozili smo Express Van, Kangoo i Trafic
U susjednoj Sloveniji dobili smo priliku isprobati tri nova modela Renaulta. Riječ je o kombi vozilima, modelima Express Van, Kangoo Van i Traffic Passenger.
Novi Express Van ovih dana je stigao u prodajne salone. To je automobil neznatno manji od Kangooa, no znatno jeftiniji od njega. Naime, Renault je odlučio da više neće biti Dacie Dokker te je umjesto nje u ponudu uvrstio novi model pod značkom Renaulta koji se proizvodi. Da je novi Express Van zapravo duhovni nasljednik Dacie Dokker jesno je i po tome da se proizvodi u marokanskoj tvornici Dacie.
Novi Express Van je dugačak 439 i visok 185 cm. U teretni prostor auta stane 3,3 do 3,7 kubna metra. U Renaultu su pazili i na praktična rješenja pa se novi Express van može podičiti najširim bočnim kliznim vratima u klasi. U tehnološkom pogledu Express Van je mnogo napredniji od Dokkera.
Dok je klima uređaj serijski dosta toga dolazi uz nadoplatu. Između ostalog i mogućnost uklanjanja suvozačevog sjedala i proširenja teretnog prostora uz pomoć pomične pregrade. Auto donosi i brojne sustave za pomoć u vožnji.
Što se motorizacije tiče Renault za Express nudi 1,5-litreni dCi motor u verzijama s 75 ili 95 KS. Slabiji motor se ugrađuje i u verziju Ecoleader koja ima maksimalnu brzinu ograničenu na 100 km/h i nižu potrošnju za oko pola litre na 100 kilometara. Klasična verzija sa 75 KS troši 5,1 do 5,4 l/100 km, a snažnija 5,1 do 5,3 l/100 km. Verzije sa 75 KS koštaju 125.125 kuna (100.100 nez PDV-a), a snažniji Express 130.750 kuna.
Novi Kangoo neće se u Europi prodavati u putničkoj verziji stoga smo isprobali samo teretnu. Nova generacija koja u prodaju stiže potkraj godine donosi mnogo zanimljivih inovacija i najnapredniji je auto u klasi, tvrdi Renault. Najzanimljiviji detalj je Open Sesame, odnosno verzija koja na desnoj strani nema klasični B nosač. Otvaranjem prednjih desnih i stražnjih kliznih vrata dobiva se otvor širine od 145 centimetara koji osjetno olakšava utovar s boka. Ova jedinstvena verzija nudit će se uz doplatu.
Nudit će se verzije u dvije dužine,. Kraća ima teretni prostor od 3,3 do 3,9 kubna metra, a produljena (duža je 40 cm) 4,2 do 4,9. Dodatna zanimljivost je Easy Inside Rack polica. Riječ je o nosačima ispod krova koji omogućavaju prijevoz dugih predmeta.Zanimljiv detalj je i zaslon koji se nalazi na mjestu centralnog retrovizora i koji prikazuje sliku iza automobila koju zbog pregrade ne može prikazati klasični retrovizor.
Kod Kangooa će se nuditi dizelski motori od 75, 95 i 115 KS. Dva snažnija motora nudit će se i uz automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Nudit će se i električna verzija koja će imati 102 KS i bateriju od 44 kWh. Cijene za novi Kangoo za sada se ne znaju.
Novi Traffic Passenger kombi je za prijevoz putnika. Može obavljati dva zadataka biti poslovno ili raskošno obiteljsko vozilo. Novi model donosi brojna dizajnerska i tehnološka poboljšanja. Kupci mogu birati između verzije duljine 508 cm i produžene (grand passenger) od 548 cm. Obje verzije mogu imati do devet sjedala, a kod top modela Spaceclass drugi se red sjedala može u potpunosti okrenuti.
Nude se dizelski motori sa 110 i 150 KS, a uz snažnijeg može se dobiti i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Osnovni model košta 216.900 kuna, a vrhunski opremljen Spaceclass 301.900 kuna. Produžena verzija je 9000 kuna skuplja.