Obavijesti

Tech

Komentari 0

Koji dio ne razumijete? Oni pomažu djeci za 2500 kuna mjesečno. Zaslužili su više

Koji dio ne razumijete? Oni pomažu djeci za 2500 kuna mjesečno. Zaslužili su više

Škola nisu zidovi, nego djeca i oni koji ih obrazuju, stručno odgajaju. A to jest resor obrazovanja. Inkluzija je možda i jedini način da ta djeca dobiju kakve-takve životne prilike

Ministar znanosti i obrazovanja prošli je tjedan otvoreno priznao kako “ne razumije” zahtjeve odgojitelja u dječjim vrtićima. Njihove plaće i uvjeti rada, nisu, naime u njegovu resoru. Na slične zahtjeve pomoćnika u nastavi nije se ni osvrnuo. I tu je možda i najveći problem politike u odnosu na obrazovanje. Pusti europski novac ulagat će se u tu cjelodnevnu nastavu, mreže škola itd. No nema razumijevanja da je obrazovni sustav kompleksan proces koji nose odgojni i obrazovni stručnjaci.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u