Nakon Azije i Amerike gdje se odlično prodaje već više od godinu dana, Kia Optima je s prilagođenom šasijom i ovjesom stigla u Europu gdje je čeka ljuta konkurencija
Kia Optima: Lijepa limuzina u lovu na kupce Passata
Nastala je na platformi Hyundai Sonate, pa je s dužinom od 484,5 cm 10 cm duža od bratskog Hyundaija i40, a sedam cm od tržišnog lidera u klasi Volkswagen Passata.
Veliki međuosovinski razmak rezultirao je prostranom kabinom. Ni visoki ljudi neće imati primjedbe na prostor za glavu (sprijeda ima najviše u klasi), kao ni za noge na stražnjoj klupi. Prtljažnik zaprima 505 litara.
Za prijenos snage Optima koristi ručni i automatski mjenjač, oba sa šest stupnjeva prijenosa. Isprobali smo dizelski motor koji sasvim solidno pokreće nemali automobil, a u prosjeku troši 4,9 litara na 100 kilometara.
Korejska limuzina nudi mnoge moderne sustave i tehnologije poput automatskog parkinga, električne parkirne kočnice i memorije sjedala, a dolazi i uz vrhunski Infinity audio sustav. Kia Optima u Hrvatsku stiže krajem siječnja.
Ugodan kokpit
Instrumenti su okrenuti prema vozaču i pomalo podsjećaju na Saabove.
Osjećaj za volanom je odličan.
Samo dva motora
Dizelaš od 1,7 litara razvija 136 KS i 325 Nm, a 2-litreni benzinac 170 KS. Iduće godine će u Optimi stići i prvi Kijin hibridni pogon.