Obavijesti

Tech

Komentari 0

Kaktus 2018: Festival integrirane komunikacije

Kaktus 2018: Festival integrirane komunikacije
1

Marketing mreža 12. i 13. studenog u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizira 4. nacionalni Festival integrirana komunikacija – KAKTUS 2018.

Ovogodišnji slogan je "Idea is nothing without execution!", a kao i prošle godine, KAKTUS 2018 ponudit će sudionicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integriranih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova. Festival će otvoriti Marcelo Padoca, kreativni direktor agencije David&Goliath Los Angeles (USA).

Prvi dan festivala obilježava interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Europe i svijeta među kojima su i Harjot Singh, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup EMEA (UK); Gabriela Lungu, Founder, WINGS Creative Leadership Lab (CZ); Michael Maslov, General Director and Partner, Ketchum Moscow (Russia) i Fabien Aufrechter, Lead, Havas Blockchain (France).

Drugog dana festivala organizirane su THINK TANK radionice, kao i debata na temu programmatic advertisinga u organizaciji agencije Direct Media. Osim toga organizirana je i godišnja dodjela strukovnih nagrada KAKTUS 2018. Nagrade se dodjeljuju u 25 kategorija, a osvajaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrirane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regije.

"Tržište marketinških komunikacija u Srbiji već četiri godine ima svoj nacionalni festival, u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomiču granice struke i teže prema boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, s još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsjetila da prijavljivanje na natjecanje za KAKTUS nagrade traje do 22. rujna.

Festival KAKTUS 2018 podržalo je 30 medijskih kuća iz cijele regije, tvrtke Mercator S, Marbo Product, Jaffa Crvenka, Sberbank, CAR:GO, AVON, Delta Holding, Zlatiborac, Coca-Cola HBC Srbija, Doncafe, Huawei Srbija i brend Orbit. Tvrtka Microsoft Srbija brončani je sponzor, dok je HEINEKEN Srbija, sada već tradicionalno, prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije - Direct Media, Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, SuperDot, Alma Quattro, Smart+ Research, Info Media Group. Festival su podržali i Nova Communications, Led Media BiH, Propix i Chameleon.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na stranici www.kaktus.rs.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
UŽIVO Zurovec o geotermalnoj energiji: Jedva čekam da počnemo prodavati toplu vodu
BOLJA ENERGIJA

UŽIVO Zurovec o geotermalnoj energiji: Jedva čekam da počnemo prodavati toplu vodu

Na primjerima domaćih uspješnih gradova vidjet ćemo kakav je naš zeleni potencijal, a uz vodeće stručnjake, inovativne poduzetnike i kreatore energetske politike dobit ćemo i odgovor na pitanje kakva je solarna budućnost pred nama.
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...