Obavijesti

Tech

Komentari 148

Kako je Vipnet postao omiljen telekom za mlade?

Kako je Vipnet postao omiljen telekom za mlade?

Iako mnogi brendovi surađuju s kreatorima sadržaja na digitalnim platformama, Vipnetu je to postao važan dio marketinške komunikacije, a JoomBoos nezamjenjiv kanal za obraćanje specifičnom targetu.

YouTube je ušao u sve domove koji imaju internetsku vezu, a u isto vrijeme u Hrvatskoj, baš kao i u regiji, jača ova scena. Osim što surađuje s YouTuberima, Vipnet je još prošle godine pokrenuo jedinstveni projekt - Vip YouTube Akademiju, kroz koju nastoji educirati mlade buduće YouTubere. Do sada su snimljene dvije uspješne sezone, a da edukativni sadržaj akademije dopre do što više ljudi svakako je doprinijela suradnja s JoomBoos ekipom. Vipnet je ove godine na Danima komunikacija za ovaj projekt osvojio i prestižnu MIXX nagradu u kategoriji Best social.

Od ove godine Vipnet je ostvario i posebnu suradnju s JoomBoosovom zvijezdom, LayZijem. Kao pobjednik prve sezone JoomBoosovog talent showa Videostar, a kojem je i Vip bio sponzor, LayZ okuplja jaku zajednicu YouTube korisnika. Njegov sadržaj na JoomBoosu dostiže i preko 100.000 pregleda po videu pa ne čudi kako je postao jedan od YouTubera s najviše angažmana. LayZ je snimio i navijački spot sa Stokom koji ima gotovo 3 milijuna pregleda, a prošli tjedan objavio je i pjesmu "Tko se boji vuka još" koja je trenutno najpopularanija pjesma na YouTubeu u regiji.

Osim velike gledanosti i autentičnog sadržaja, jednako je važno naglasiti da sadržaj na JoomBoosu ne gubi svoju vrijednost s vremenom jer će mnogi korisnici vrlo lako do njega doći ponovnim pretraživanjem na Googleu ili samom YouTubeu. Što o nastanku Vip YouTube akademije, suradnji s YouTube Influencerima i kreiranju sadržaja u suradnji s JoomBoosom ekipom kaže Lordan Kondić, direktor marketinga za privatne korisnike Vipneta, pročitajte u nastavku.

 

Koliko za je vašu kompaniju suradnja s YouTuberima važna za približavanje VIP korisnicima i uspostavljanje odnosa s njima?

Od prve video integracije s Joomboosom do danas, suradnje s YouTuberima su za Vip postale nezaobilazni dio marketinške komunikacije na online kanalima, a za nas nezamjenjiv kanal za obraćanje specifičnom targetu.

U posljednjih par godina vidjeli smo koliki utjecaj na percepciju branda i emocije koje netko povezuje s njime mogu imati. No kako se tržište razvija, sazrijevamo i mi i zato danas, kada planiramo suradnje, često nam je od reacha YouTubera važniji fit s našim brand vrijednostima i potencijal za dugoročnu suradnju.


Tko je vaša ciljana skupina na digitalnim kanalima komunikacije? Smatrate li da je suradnja s YouTuberima neizbježna kako bi vaša poruka došla do pripadnika određenih generacija?

Ciljana skupina ovisi o aktualnim kampanjama, odnosno o komunikacijskim ciljevima u određenom trenutku. Nekada su to nogometni fanovi, nekada vlasnici kućnih ljubimaca, nekad zagriženi outdoor entuzijasti. No kad govorimo o približavanju ciljnim skupinama, digital nam je apsolutni imperativ za približavanje generaciji Z. Ovaj target tzv. mobile nativesa je od strateške važnosti za nas kao kompaniju, a pritom i izuzetno zahtjevna i sve teže dohvatljiv tradicionalnim medijima. Stoga upravo tu vidimo najveći potencijal za influencer marketing.


Prema vašim procjenama, koliko autentičan sadržaj koji stvarate u suradnji s JoomBoosom utječe na porast pratitelja na vašim društvenim mrežama?

U suradnji s Joomboosom, uvijek nastojimo naći kreativna rješenja koja će i našu prisutnost na društvenim mrežama podići na višu razinu i dati pratiteljima neku dodatnu vrijednost, bilo kroz sadržaje, koncepte, ili kreativu. Drugim riječima, kada im kažemo baci follow, kažemo i zašto da to naprave, tj. što dobivaju time. To je najčešće upravo takav autentičan, originalan, i zajednici relevantan sadržaj. Primjerice, uz Instagram takeovere na eventima, kojima YouTuberi prenose svoje doživljaje i iskustva, uvijek nastojimo napraviti neki upgrade. Dobar primjer za to je kada smo „sakrili“ Laz Z-ja i prerušili ga u prodavača u Vip shopu. LayZ je tada samostalno s našeg Instagram profila cijeli dan davao hintove gdje se nalazi, dok ga najvjerniji fanovi nisu pronašli na licu mjesta. Rezultat je bio velik organski rast zajednice na našem Instagram accountu.


I sami ste pokrenuli projekt - Vip YouTube Akademiju, a koji mlade uči kako se postaje YouTuber. Zašto ste baš izabrali YouTube?

YouTube koristi 85% tinejdžera, a brojka i dalje raste. Uz to, raste i učestalost korištenja ove društvene mreže i njezin značaj. Danas je YouTube zvijezda jedno od najpoželjnijih zanimanja među pripadnicima generacije Z. Svi žele imati svoj YouTube kanal s velikim brojem pretplatnika, imati gomilu pregleda i komentara, svi žele biti utjecajni u zajednici, ali zapravo malo tko zna odakle početi. Vip YouTube Akademija rješava taj problem.

Po svojoj prirodi Vip YouTube Akademija je edukativan projekt, ali njezin je puno jači impact u tome da mlade inspirira i ohrabri na stvaranje sadržaja i slobodno te kreativno izražavanje kroz video medij.


Uz to ste bili i sponzor YouTube serije Isti san i JoomBoosovog projekta Videostar. Serija Isti san je proglašena najboljom u kategoriji Best Brand Video – Series, a u sklopu Digiday Media Awards Europe. Videostar je dobitnik čak 5 nagrada i priznanja (Effie, Digiday Content Marketing Awards Europe, Native Advertising Awards). To j i svojevrsno priznanje za vas kao sponzora. Planirate li i dalje podržavati slične inovativne projekte? Smatrate li da kroz njih možete puno lakše nego tradicionalnim kanalima promocije privući pozornost mobile nativesa?

Uvijek se trudimo napraviti iskorak i tražiti nove inovativne koncepte pa smo spremno uskočili i u Videostar.

Mobile nativesi vole kada im se obraćamo putem kanala koji su njima najprirodniji ovisno o trenutku života u kojem se nalaze. Youtube je svakako kanal koji iznimno često konzumiraju, no s njima smo u kontaktu i pomoću tradicionalnih kanala. Rekli bismo da i dalje svaki kanal može imati svoju svrhu i cilj koju će ispuniti lakše od nekih drugih kanala, ali da je pritom najvažnije da komunikacijska strategija bude promišljena.


Mislite li da vaš ciljana skupina ima povjerenje u YouTubere i zašto je tome tako?

Mladi vide zvijezde kao da su „jedni od njih“ ili uzore na koje se ugledaju. Pritom, YouTuberi često imaju i nišnu publiku kojoj se direktno obraćaju, čime stvaraju prisniji odnos jer se ne obraćaju širokom targetu poput klasičnih zvijezda. Dostupni su im online u svakodnevnom životu, mogu im komentirati videa, postavljati pitanja, i na društvenim mrežama vidjeti njihovo ljudsko lice, što njihov odnos čini direktnijim i bliskim. Impresionirani su njima, i vjeruju im.


Koliko vam ti isti YouTuberi pomažu da zapravo još bolje upoznate svoje korisnike, njihove želje, navike, interese i potrebe?

Odnos naših korisnika s nama kao telekomom nije kao njihov odnos s vlastitim idolima. YouTuberi su na neki način predstavnici svoje generacije, pa u razvijanju kvalitetnog odnosa s njima otkrivamo znakovite uvide o onome što je zaista važno našim korisnicima, te se istovremeno inspiriramo i učimo.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 148
Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije
ASTRONOMSKI USPJEH

Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije

Astronomi su snimili prvu fotografiju zvijezde izvan naše galaksije koja je udaljena 160.000 svjetlosnih godina od Zemlje. Nalazi se unutar Velikog Magellanova oblaka, jedne od malih galaksija oko Mliječne staze
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...