Obavijesti

Tech

Komentari 20

Kako će izgledati hrana 2030.? Saznajte na Digital Takeoveru!

Kako će izgledati hrana 2030.? Saznajte na Digital Takeoveru!

Najveći regionalni summit & expo Digital Takeover ugostit će svjetski priznatu futurologinju koja će otkriti food trendove koji nas očekuju u budućnosti

Dr. Morgaine Gaye futurologinja je specijalizirana za prehrambenu industriju i autor prve zbirke radova o istraživanjima o prehrambenim trendovima pod nazivom bellwether: Food Trends. U Zagreb dolazi na Digital Takeover gdje će na Zagrebačkom Velesajmu 13. ožujka održati predavanje na temu hrane u budućnosti.

Morgaine je vrlo popularna u svijetu zbog perspektive kojom promatra hranu. Ona je stavlja u kontekst iz različitih kuteva pa se tako njome bavi u društvenom, kulturološkom, gospodarskom, geopolitičkom smislu, ali i kroz prizmu trendova i brendiranja. Predviđa trendove do 10 godina u budućnosti i bavi se teksturama, brendiranjem, pakiranjem i motivacijom potrošača.

Gaye je vrlo angažirana na svim poljima biznisa – održava radionice za kreiranje ideja, savjetuje prehrambene kompanije, radi na razvoju novih proizvoda i ideja, piše članke i izvještaje o trendovima, drži predavanja na sveučilištima i u korporacijama o specifičnim trendovima u hrani, razvija nove ideje u vezi s hranom za TV i radijske programe te istražuje elemente iskustva povezanog s hranjenjem, od osjećaja koji hrana ostavlja u ustima i teksture do percepcije mirisa.

Ekskluzivno: Suosnivač Netflixa Marc Randolph stiže u Zagreb!
Ekskluzivno: Suosnivač Netflixa Marc Randolph stiže u Zagreb!

Bavi se savjetovanjem vodećih prehrambenih tvrtki i proizvođača hrane nudeći im informacije o trendovima prilagođene njihovim potrebama i ideje za razvoj novih proizvoda. Njezin svijet bogat je brojnim iskustvima koje je stekla u karijeri radeći s nekima od najvećih svjetskih brendova kao što su Mondelēz, Mars, Unilever i Nestlé. S njihovim globalnim timovima i profesionalnim kuharima zaduženima za inovacije danas vodi radionice za razvoj proizvoda i kreiranje ideja.

Uglavnom, radi za brendove u području hrane i pića, bavi se ujedno i savjetovanjem mnogih tehnoloških kompanija koji proizvode najmoderniju tehnologiju kao što su Panasonic, Siemens, Samsung, DeLonghi, Braun, BMW i Airbus. Dizajneri i inženjeri tih brendova koriste se Morgaineinim predviđanjima o trendovima kako bi se inspirirali za proizvodnju svojih budućih proizvoda. Tako je 2018. tvrtka Panasonic plasirala pekač kruha dizajnerski inspiriran upravo kreativnim idejama Morgaine Gaye, a za Samsung je u kolovozu ove godine bila jedan nekoliko glavnih futurista koji su izradili Samsung KX50: The Future in Focus, izvješće trendova za sljedećih 50 godina.

Gaye je stalni suradnik medija, piše za novine i magazine, a sudjeluje i u projektima za radio i TV. Objavila je nekoliko znanstvenih radova, a gostujuća je i predavačica na sveučilištima u UK i Švedskoj. Član je odbora za ocjenjivanje radova u znanstvenom časopisu koji objavljuje organizacija International Food Design Conference, a trenutačno piše knjigu „A Taste of Things to Come” o trendovima u hrani i njihovoj važnosti. Gaye ima i vlastitu liniju proizvoda funkcionalne hrane koja se zove Dr. Gaye, a moguće ih je kupiti u cijelom svijetu putem interneta.

Morgaine se pojavljivala u brojnim TV emisijama kao što su BBC World News i Sunday Brunch, a o njezinom se radu često piše u novinama kao što su Stylist, Telegraph i Financial Times.

Mate Rimac tajnu svog uspjeha otkriva na Digital Takeoveru
Mate Rimac tajnu svog uspjeha otkriva na Digital Takeoveru


Ova stručnjakinja jedna je od 30-ak uglednih domaćih i svjetskih govornika koji će svoja znanja predstaviti na Digital Takeoveru 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu. Uz glavne predavače, svjetski poznatog izumitelja Matu Rimca i suosnivača Netflixa Marca Randolpha najveći regionalni summit & expo postaje nezaobilazan događaj u 2020. godini koji ove godine širi svoj tematski fokus na brojne industrije – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila, medija, marketinga i mnogih drugih. Regionalni i globalni stručnjaci predstavljaju ideje, koncepte i proizvode koji izazivaju promjene te donose revoluciju u razvoju društva u cjelini.

Na summitu se očekuje skoro tri tisuće posjetitelja pa svakako na vrijeme osigurajte svoje mjesto kako biste u jednom danu na jednom mjestu spoznali najnovije trendove u segmentu inovacija i digitalne transformacije. Digital Takeover će poseban naglasak staviti na inspiraciju i aktivni networking apostrofirajući ih kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu. Stoga ne propustite jedinstvenu priliku i osigurajte svoje mjesto u društvu najvećih uz najpovoljniju, early bird kotizaciju.


Kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:

· 4 + 1 gratis – 20% uštede

· 9 + 3 gratis – 25% uštede

· 12 + 5 gratis – 30% uštede

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 20
Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije
Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu