Najveći regionalni summit & expo Digital Takeover ugostit će svjetski priznatu futurologinju koja će otkriti food trendove koji nas očekuju u budućnosti
Kako će izgledati hrana 2030.? Saznajte na Digital Takeoveru!
Dr. Morgaine Gaye futurologinja je specijalizirana za prehrambenu industriju i autor prve zbirke radova o istraživanjima o prehrambenim trendovima pod nazivom bellwether: Food Trends. U Zagreb dolazi na Digital Takeover gdje će na Zagrebačkom Velesajmu 13. ožujka održati predavanje na temu hrane u budućnosti.
Morgaine je vrlo popularna u svijetu zbog perspektive kojom promatra hranu. Ona je stavlja u kontekst iz različitih kuteva pa se tako njome bavi u društvenom, kulturološkom, gospodarskom, geopolitičkom smislu, ali i kroz prizmu trendova i brendiranja. Predviđa trendove do 10 godina u budućnosti i bavi se teksturama, brendiranjem, pakiranjem i motivacijom potrošača.
Gaye je vrlo angažirana na svim poljima biznisa – održava radionice za kreiranje ideja, savjetuje prehrambene kompanije, radi na razvoju novih proizvoda i ideja, piše članke i izvještaje o trendovima, drži predavanja na sveučilištima i u korporacijama o specifičnim trendovima u hrani, razvija nove ideje u vezi s hranom za TV i radijske programe te istražuje elemente iskustva povezanog s hranjenjem, od osjećaja koji hrana ostavlja u ustima i teksture do percepcije mirisa.
Bavi se savjetovanjem vodećih prehrambenih tvrtki i proizvođača hrane nudeći im informacije o trendovima prilagođene njihovim potrebama i ideje za razvoj novih proizvoda. Njezin svijet bogat je brojnim iskustvima koje je stekla u karijeri radeći s nekima od najvećih svjetskih brendova kao što su Mondelēz, Mars, Unilever i Nestlé. S njihovim globalnim timovima i profesionalnim kuharima zaduženima za inovacije danas vodi radionice za razvoj proizvoda i kreiranje ideja.
Uglavnom, radi za brendove u području hrane i pića, bavi se ujedno i savjetovanjem mnogih tehnoloških kompanija koji proizvode najmoderniju tehnologiju kao što su Panasonic, Siemens, Samsung, DeLonghi, Braun, BMW i Airbus. Dizajneri i inženjeri tih brendova koriste se Morgaineinim predviđanjima o trendovima kako bi se inspirirali za proizvodnju svojih budućih proizvoda. Tako je 2018. tvrtka Panasonic plasirala pekač kruha dizajnerski inspiriran upravo kreativnim idejama Morgaine Gaye, a za Samsung je u kolovozu ove godine bila jedan nekoliko glavnih futurista koji su izradili Samsung KX50: The Future in Focus, izvješće trendova za sljedećih 50 godina.
Gaye je stalni suradnik medija, piše za novine i magazine, a sudjeluje i u projektima za radio i TV. Objavila je nekoliko znanstvenih radova, a gostujuća je i predavačica na sveučilištima u UK i Švedskoj. Član je odbora za ocjenjivanje radova u znanstvenom časopisu koji objavljuje organizacija International Food Design Conference, a trenutačno piše knjigu „A Taste of Things to Come” o trendovima u hrani i njihovoj važnosti. Gaye ima i vlastitu liniju proizvoda funkcionalne hrane koja se zove Dr. Gaye, a moguće ih je kupiti u cijelom svijetu putem interneta.
Morgaine se pojavljivala u brojnim TV emisijama kao što su BBC World News i Sunday Brunch, a o njezinom se radu često piše u novinama kao što su Stylist, Telegraph i Financial Times.
Ova stručnjakinja jedna je od 30-ak uglednih domaćih i svjetskih govornika koji će svoja znanja predstaviti na Digital Takeoveru 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu. Uz glavne predavače, svjetski poznatog izumitelja Matu Rimca i suosnivača Netflixa Marca Randolpha najveći regionalni summit & expo postaje nezaobilazan događaj u 2020. godini koji ove godine širi svoj tematski fokus na brojne industrije – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila, medija, marketinga i mnogih drugih. Regionalni i globalni stručnjaci predstavljaju ideje, koncepte i proizvode koji izazivaju promjene te donose revoluciju u razvoju društva u cjelini.
Na summitu se očekuje skoro tri tisuće posjetitelja pa svakako na vrijeme osigurajte svoje mjesto kako biste u jednom danu na jednom mjestu spoznali najnovije trendove u segmentu inovacija i digitalne transformacije. Digital Takeover će poseban naglasak staviti na inspiraciju i aktivni networking apostrofirajući ih kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu. Stoga ne propustite jedinstvenu priliku i osigurajte svoje mjesto u društvu najvećih uz najpovoljniju, early bird kotizaciju.
Kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:
· 4 + 1 gratis – 20% uštede
· 9 + 3 gratis – 25% uštede
· 12 + 5 gratis – 30% uštede