Prvi Škodin model koji napušta klasičnu arhitekturu interijera i najavljuje najveću navigaciju u klasi. Početak prodaje u Europi očekuje se u prvoj polovici 2019., a cijena će navodno biti oko 18.000 eura
Što je ovo, Audi A3? Ne, to je nova Škoda. Ime joj je Scala
Napokon i Škoda ima pravog aduta u kompaktnoj klasi - stigla je Scala. Riječ je o ozbiljnom automobilu uz koji Škoda nudi sve sustave aktivne sigurnosti kao i na Kodiaqu, Karoqu, Superbu ili Octaviji. Tu je i opcijska digitalna instrumentna ploča ako ne možete više zamisliti život s analognim instrumentima. Tako se može dobiti 10,25-inčni virtualni kokpit, a u Škodi kažu kako je Scala, zahvaljujući ugrađenom eSIM-u i LTE konekciji, njihov prvi automobil s kontinuiranim pristupom internetu.
- Mora se priznati -dizajneri češke tvornice zaista su pogodili sa Scalom. Izgled ovog automobila u kompaktnu klasu donosi sasvim novi dašak modernog i atraktivnoga dizajna, a posve se razlikuje od gotovo svih drugih Škodinih modela. Naravno, s obzirom na to da je konačni cilj ovim automobilom pokušati 'ugroziti' Golfa, Focusa, Leona, Ceeda i i30, dizajneri su zaista tržištu morali ponuditi nešto novo, nešto drugačije što bi moglo zaintrigirati buduće kupce. Jesu li uspjeli vrijeme će pokazati, no Škoda Scala zaista izgleda impresivno - piše Autostart.
Ekran infotainmenta sad je podignut s centralne konzole i za Scalu se može reći da je prvi Škodin model koji napušta klasičnu arhitekturu interijera. Škoda najavljuje najveću navigaciju u klasi.
Izvana Scala izgleda kao avanturist koji se skrasio u obiteljskom životu, odnosno kao koncept Vision RS s jesenskog autoshowa u Parizu – samo bez agresivnih detalja, predimenzioniranih naplataka, prednjih i bočnih spojlera.
Tu je prednja maska po uzoru na Superb, a bočne linije i stražnji dio komuniciraju dozu hrabrosti. Na poklopcu vrata prtljažnika nema više logotipa nego je pripadnost izražena razvučenom rječju Škoda. Dužina je 432 cm, a međuosovinski razmak raskošnih 265 cm, što obećava prostranu unutrašnjost. Dokazuje to i 467 litara prtljažnika.
Svi konvencionalni motori su poznati i kreću se u rasponu od 95 do 150 KS (benzinci 1,0 TSI i 1,5 TSI, dizelaš 1,6 TDI te model na prirodni plin 1,0 G-TEC sa 90 KS). Sve su to Volkswagenovi agregati koji rade u rasponu od Audija do Seata. i ispunjavaju normu Euro 6d-TEMP.
POGLEDAJTE FOTOGALERIJU:
Aktivna sigurnost je na najvišoj razini pa je tu automatsko kočenje u slučaju nužde, sustav upozorenja na izlazk iz voznog traka (oba sustava u serijskoj opremi), upozorenje na vozila u mrtvom kutu sad radi i kao upozorenje na vozila koja žele prestići Scalu (o tome će obavijestiti vozača), tu je adaptivni tempomat, a Drive Mode Select omogućit će niveliranje ovjesa u dvije opcije Normal i Sport.
Scalu već nazivaju Audijem A3 Sportback za šire mase. A sjajan prvi dojam daju i LED svjetla sprijeda i straga, koja će biti u serijskoj opremi, znači bez doplate.
Početak prodaje u Europi očekuje se u prvoj polovici 2019. godine. Neki nemački mediji navode da cijena neće biti niža od 18.000 eura.