Obitelji koja je kupovala hranu u konvencionalnim supermarketima izmjerili su količinu pesticida u njihovom organizmu. Pogledajte rezultate testiranja nakon dva tjedna konzumiranja isključivo organske hrane.
Je li organska hrana samo marketinški trik? Testirali su i saznali
Ove godine je na međunarodnom festivalu oglašavanja Cannes Lions jedna od zamjećenijih bila kampanja upravo za organsku hranu. Što industrijski proizvedena hrana čini okolišu, vodi, životinjama - to se nas direktno ne tiče, zar ne? Jednostavno se ne možemo toliko povezati s time. Osim toga, organska hrana je skuplja, a obzirom na to da vrlo slično izgleda kao hrana puna pesticida i ostalih neprirodnih dodataka, često radije izabiremo jeftiniju varijantu.
Da li bismo promijenili mišljenje kada bismo vidjeli direktne učinke na naše tijelo i na zdravlje naše obitelji? Jedna obitelj je pristala na testiranje količine pesticida u njihovom organizmu. Razine su bile šokantne pa su odlučili ponoviti testiranje nakon dva tjedna konzumiranja isključivo organske hrane. Rezultati ponovljenog testiranja otklonili su mit o tome je li organska hrana samo produkt dobrog marketinga. Pogledajte više u videu.
O održivom načinu života redovito čitajte na Green Livingu.