Obavijesti

Tech

Komentari 0

Je li odličan uspjeh presudan za uspjeh u životu? Popeo sam se na Mount Everest bez petica

Je li odličan uspjeh presudan za uspjeh u životu? Popeo sam se na Mount Everest bez petica

Petica je u osnovnoj školi norma, a pritisak svakodnevan, otkrivaju zagrebačke srednjoškolke. No, poslije nisu nimalo važne, niti te itko pita s koliko si prošao. Pa ipak, svake godine sve više učenika prolazi s - pet

Nisam bio bajan u osnovnoj školi, sedmi i osmi razred sam prošao s tri i četiri, ali sam završio strojarstvo u Dubrovniku. Doduše, prvo sam upisao u Zadru, otišao na brod pa upisao u Dubrovniku. Natezao sam se, ali sam završio. Smatram da ocjene u osnovnoj ne znače puno za fakultet, onaj koji želi završiti fakultet završiti će ga. Onaj koji ne žele, neće. Sve ovisi o tome koliko si zagrijan, ja sam želio završiti formalno obrazovanje.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u