Obavijesti

Tech

Komentari 1

Javite se: Započinje novi krug Škole budućnosti, ovaj put ima mjesta za čak 100 škola

Javite se: Započinje novi krug Škole budućnosti, ovaj put ima mjesta za čak 100 škola
4

Nakon uspješne prve faze, projekt tvrtki Stemi i Infobip za unaprjeđenje obrazovanja ide u novi natječaj. Prijavite svoje projekte do 18. prosinca. Nova Škola budućnosti počinje u siječnju

Velikom konferencijom u Zagrebu, na kojoj su nagrađeni najbolji projekti - chatbotovi koje su kreirali učenici osnovnih i srednjih škola - završio je pilot program Škola budućnosti. Izuzetno zadovoljni uspjehom i reakcijama iz samih škola, pokretači projekta, tvrtke Stemi, Infobip i A1 Hrvatska, uz podršku tvrtke Microblink, otvorile su prijave za novo i još veće izdanje Škole budućnosti.

Kako najavljuju, projekt će ovoga puta obuhvatiti dvostruko veći broj škola i učenika, a po prvi puta u projekt se uključuju i dva grada, Pula i Vodnjan, koji su uključili svoje gradske škole u projekt.

Zainteresirane škole mogu se prijaviti za sudjelovanje u drugom izdanju projekta Škola budućnosti na internetskoj stranici https://skolabuducnosti.stemi.education zaključno s 18. prosincem 2021. Škola budućnosti krenut će s radom u siječnju iduće godine, nakon školskih praznika.
Projekt su uz projektne partnere podržali još tvrtke Microblink, AVL, Croatia osiguranje, Bosch, Školska knjiga, Span, Atos i Microsoft. Zahvaljujući podršci navedenih kompanija, projekt Škola budućnosti implementirat će se u više od 100 škola diljem Hrvatske i tako obuhvatiti više od 2000 učenika. Završetak projekta očekuje se u lipnju 2022.

Osnovne škole pobjednici pilot-projekta Škole budućnosti

Učionice bez zidova, gradovi budućnosti

- Iznimno nas raduje da smo počeli ostvarivati suradnju s gradovima koji kao temelj vlastitog razvoja vide unapređenje obrazovanja. Škole su nekoć bile lokomotive razvoja lokalnih sredina stoga je stvaranje škola budućnosti važan preduvjet za stvaranje gradova budućnosti. U novoj sezoni nastavljamo sa stvaranjem učionice koja nije ograničena fizičkim zidovima. Povezivat ćemo različite škole i njihove učenike koji će zajedno stvarati tehnološka rješenja jer rad na daljinu jedna je od bitnih vještina u poslovima budućnosti. Učitelje i tehnološke tvrtke okupljamo u zajednicu koja surađuje i međusobno si pomaže jer suradnja je temeljna vrijednost koja nedostaje u našem društvu - ističe Marin Trošelj, direktor tvrtke Stemi.

U sklopu projekta, polaznici osnovnih i srednjih škola kroz digitalne materijale će imati priliku učiti od naše najuspješnije IT tvrtke i prvog hrvatskog jednoroga Infobipa. Imat će priliku upoznati se s tehnološkom industrijom u Hrvatskoj, tvrtkama kao što su A1, Microblink, AVL, Croatia osiguranje te prisustvovati predavanjima vodećih ljudi u svijetu znanosti i tehnologije. Učiteljima i učiteljicama, ujedno i mentorima odabranih školskih ekipa bit će na raspolaganju stručna edukacija i podrška tijekom trajanja cijelog programa. Najbolji školski timovi imat će priliku javno predstaviti svoje chatbot radove na velikoj završnoj konferenciji koja će se održati krajem školske godine.

- U Infobipu upravo dijeljenje znanja i usko surađivanje vidimo najbitnijim ako se žele napraviti pozitivni iskoraci. Pilot projekt Škole budućnosti pokazao nam je da učitelji u suradnji sa stručnjacima iz industrije mogu kreirati čvrste temelje za obrazovanje najmlađih i dublje ih uvoditi u IT svijet. Tehnologija napreduje svakodnevno, ali ono što će uvijek ostati konstantno je važnost učiteljske profesije za razvoj cjelokupnog društva - poručio je Izabel Jelenić, suvlasnik i tehnički direktor Infobipa.

Srednje škole pobjednici pilot-projekta Škole budućnosti

Približiti AI svim učenicima

Glavni cilj projekta je otvoriti polaznicima osnovnih i srednjih škola prozor u tehnološku budućnost na način da se djeci kroz praktičan rad približi svijet umjetne inteligencije. U svojim će školama formirati razvojne timove, a svoje će chatbot radove temeljiti na doprinosu rješavanja jednog od UN-ovih ciljeva održivosti.

- Kroz projekte poput Škole budućnosti djeci u školama približavamo nove tehnologije i učimo ih traženju rješenja, kritičkom razmišljanju i stvaramo okolinu u kojoj svatko ima poticaj da postigne više. Tehnologija danas svakome omogućuje da postane programer, inovira i donosi rješenja. Digitalizacija je u potpunosti promijenila načine na koji živimo i radimo i danas se, pod utjecajem novih tehnologija poput umjetne inteligencije, clouda, 5G-a, interneta stvari i robotizacije transformiraju industrije, mijenjaju navike potrošača te stvaraju potpuno nove prilike na tržištu rada. Stoga nam je drago da ćemo i novoj generaciji polaznika približiti znanja i iskustva naših stručnjaka koji već danas rade poslove budućnosti - ističe Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije u A1 Hrvatska.

Projekt Škola budućnosti zajednički su pokrenuli tvrtke Stemi i Infobip, a prvo izdanje, ujedno i pilot projekt, okupio je više od 1000 učenika iz preko 60 škola diljem Hrvatske.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u