Captur je dobio snažniji dizelski motor sa 110 KS i šestostupanjskim mjenjačem. Dodatan je to poguranac Capturu koji i nadalje privlači izgledom
Jači, ali i štedljiviji: Testirali smo dizelski Captur sa 110 KS
Najveća novost u ponudi Renaultova malenoga SUV-a Captur, napravljenoga na bazi Clija IV, snažniji je dizelski motor. I nadalje je riječ o sjajnome 1.5 dCi turbodizelskom motoru s četiri cilindra, ali čak 20 KS više. Sada je osim izvedbe s 90 KS dostupna i ona sa "ozbiljnijih" 110 KS.
Više snage itekako se osjeti, Captur je sada živahniji, brži i još primjereniji dugim putovanjima autocestama. Ne samo zbog više snage, nego i zbog toga što ima šestostupanjski mjenjač. Tako je postao pravi gutač kilometara, sposoban za duga putovanja.
Zasigurno će mu taj snažniji motor omogućiti poguranac u prodaji, gdje je konkurencija sve veća. Ne samo vanjska, nego i unutar alijanse. Veća brzina, bolje ubrzanje i veći okretni moment ne znače i veću potrošnju. Štoviše, po tvorničkim podacima i tako snažan troši poneki decilitar manje nego izvedba s 90 KS čiji je prosjek 3,8 litara. Izvedba sa 110 KS troši samo 3,7., ali u stvarnosti, na testu u svim režimima vožnje - 4,8 litara. A to je sjajan rezultat.
Više pročitajte na Autostart.hr