Opel je redizajnirao svoj drugi najprodavaniji model. Iako na prvi pogled neke značajne promjene nisu vidljive, Astra je toliko unaprijeđena da se može govoriti o potpuno novom modelu
Izgled vara, na novoj Opel Astri gotovo sve je potpuno novo
Svi motori i mjenjači su izmijenjeni, aerodinamika drastično poboljšana, ovjes, upravljač i kočnice modificirani, a unutrašnjost donosi nove zaslone, infotainment, HD kameru. Sve ovo potpuno mijenja doživljaj Astre u vožnji i doživljaj Astre kao kompletnog auta. Službeno je Astra doživjela redizajn ali neslužbeno ovo je zapravo potpuno novi auto.
Pokretanje videa...
Ovo je najdinamičnija i istodobno najštedljivija Astra ikada. Zbog potpuno nove ponude motora i drugih promjena potrošnja je smanjena i do 21 posto u odnosu na prethodnika. Najštedljiviji dizelski model sada prema podacima iz Opela troši 3,4 l/100 km, a najštedljiviji benzinac 4,3 l/100 km. Svi motori su sada aluminijski imaju tri cilindra i već danas ispunjavaju novu Euro 6d normu o ispušnim plinovima koja na snagu stupa za godinu dana.
Osnovu predstavljaju novi trocilindrični benzinski motori obujma 1,2 litre koji u različitim verzijama razvijaju 110, 130 i 145 KS. Iako ima isti broj cilindra, zapreminu i snagu kao motori ostalih marki iz PSA grupacije, ovo je motor kojeg je razvio Opel i nije preuzet iz Citroëna ili Peugeota. Vrh ponude predstavlja novi trocilindrični 1,4-litreni turbobenzinac s također 145 KS koji dolazi isključivo u kombinaciji s novim CVT mjenjačem bez stupnjeva. Dizelski motori imaju obujam 1,5 litara, tri cilindra, elektronski kontrolirani turbo te razvijaju 105 i 122 KS. Snažniji motor može se kombinirati s automatskim mjenjačem koji ima devet stupnjeva te ja Astra prvi auto u klasi koji nudi automatik s toliko brzina.
Iako oblik automobila nije promijenjen aerodinamika je drastično poboljšana s koeficijenta 0,29 na 0,26. Tajna uspjeha su opsežne modifikacije na podnici automobila te aktivna maska hladnjaka koja se zatvara i otvara po potrebi.
Nova Astra ima i modificirani ovjes s novim amortizerima koji osigurava bolju stabilnost na većim brzinama i lošijim cestama. Modificirani upravljač pruža izravniju 'vezu' vozača s cestom, a kočnice sada koriste elektronsku potporu, novu tehnologiju koju primjerice ima i novi Chevrolet Corvette. Sve promjene rezultiraju potpuno novim doživljajem u vožnji što smo i sami iskusili na vrlo zahtjevnim i uzbudljivim cestama na planini Taunus u blizini Frankfurta. Osjećaj u vožnji je bolji u svakom pogledu. Astra ugodnije klizi po ravno i dinamičnija je u zavojima. Benzinski motori obujma 1,2 litre najviše su nam se svidjeli, dok su dizelaši nešto nemirniji u radu tijekom praznog hoda od konkurencije s četiri cilindra, no kad se krene u vožnju osim zvuka nije primjetna neka veća razlika.
U pogledu dizajna Astra se nije mnogo promijenila. Dobila je novu masku, blago modificirana prednja svjetla i novi odbojnik dok straga nema gotovo nikakve promjene. U unutrašnjosti su najveće novosti novi, jednostavniji i brži infotainment sustav, kvalitetniji središnji zaslon i zaslon digitalnog instrumenata, a u ponudi je od sada i premium Bose audio sustav i grijano prednje staklo. Također, pored vrhunskih Matrix LED svjetala u ponudu su dodana i obična, jeftinija LED svjetla. Nudit će se tri razine opreme – Elegance, GS Line i Ultimate. Osnovni model s 1,2 litrenim benzinskim motorom snage 110 KS u Hrvatskoj stoji 144.000 kuna. Prodaja je već započela, prvi primjerci kod nas stižu tijekom studenog.