Isprobali smo redizajniranu Opel Insigniju u karavanskoj Sports Tourer verziji s benzinskim motorom od 200 KS i bogatom opremom
Insignia je ogroman, izuzetno udoban i brz auto za putovanja
Redizajnom je izgled malo promijenjen ali je pod karoserijom jako puno toga novog. U testiranom autu je najvažniji detalj odlični novi uglađeni benzinski motor sa 200 KS.
Gotovo pet metara dužine i karavanski oblik jamci su za to da u ovom autu ima zaista obilje prostora. I visoke odrasle osobe bez problema će sjediti straga, a u prtljažnik stane 560 litara. Auto oduševljava i udobnošću ovjesa, buka u unutrašnjosti je minimalna, promjene brzina automatika s devet stupnjeva neprimjetne... Auto je kao stvoren da bi odrađivao vrlo duge relacije i da pritom vozač putnici ostanu relaksirani i odmorni.
Novi benzinski motor radi vrlo uglađeno. Okruglih 200 KS odlična je mjera za veliku Insigniju pa se motor u ni jednom trenutku ne napreže. Performanse s ovim motorom su sportske i Insignia se odlično snalazi pri bržoj vožnji na otvorenoj cesti.
Potrošnja na testu je iznosila 9,5 l/100 km u gradu i 7,5 l/100 km u kombiniranoj vožnji.
Posebnu pohvalu zaslužuju i vrhunska ergonomska sjedala te fantastična LED Matrix svjetla. Iskreno, nikad do sada nismo vozili automobil koji je imao tako dobra svjetla. Koliko testni auto u Hrvatskoj košta još ne znamo jer cijene za Hrvatsku nisu potpuno formirane, a testni auto je stigao izravno iz Njemačke.
masa: 1595 kg
dimenzije: 499x186x150 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 147 kW/200 KS
0-100 km/h: 7,9 s
najveća brzina: 233 km/h
potrošnja: 7,8-7,5 l/100 km
cijena: još se ne zna (testni model), 203.092 kn (osnovna limuzina)
Testirana Opel Insignia Elegance 2.0 u opremi ima LED Matrix Pixel svjetla, posebna ergonomska sjedala u kombinaciji kože i tkanine, alunaplatke 18”, djelomično digitalne instrumente, dodirni zaslon 7” s navigacijom...