Krovna europska udruga za interaktivno oglašavanje Gemiusu je dodijelila nagradu za najbolji proizvod za istraživanje internet publike u Europi...
IAB Europe Research Awards: Nagrada opet u ruke Gemiusa
Krovna europska udruga za interaktivno oglašavanje Gemiusu je dodijelila nagradu za najbolji proizvod za istraživanje internet publike u Europi. Pobjednička metodologija omogućuje skupljanje dnevnih podataka koji prikazuju posjećenost web stranice iz dana u dan (gemiusAudience Overnight). Ovo je drugi put kako je Gemius pobijedio na u ovom natjecanju.
Piotr Ejdys, predsjednik tvrtke, nije krio svoje zadovoljstvo:
- IAB nagrada je dokaz činjenice kako europski internet sektor cijeni naše napore, a istovremeno je vrhunac višegodišnjeg predanog rada. To je ujedno i kruna našeg neuobičajeno intenzivnog rada u posljednja tri mjeseca, jer smo dali sve od sebe kako bi naši projekti bili ostvareni u praksi - rekao je Ejdys i nastavio o popisu projekata koje je tvrtka uspješno provela.
- U ožujku smo započeli studiju o tržištu video oglašavanja pokrenutu u Poljskoj i Ukrajini. U svibnju, osvojili smo natječaj za istraživanje interneta u Češkoj Republici. U isto vrijeme, u Poljskoj se provodi nekoliko ključnih rješenja za reklamnu industriju. Ona uključuju dnevne podatke dostupne preko noći koji prate promet na osobnim računalima na dvije lokacije, dom i ured, kao i na tabletu ili pametnom telefonu. Ali danas, objavili smo prve podatke koji pokazuju potpuni doseg izdavača i web stranica na svim uređajima - zaključio je Ejdys.
U ovogodišnjem izdanju, Gemius je primio dvije nominacije za rješenja internet istraživanja. Tvrtka je također nominirana za nagradu za proizvodnju podataka o mrežnoj posjećenosti na računalima podjeljenih na dom i ured (Home & Work Multilocation model).
IAB Europe Research Awards se organizira posljednjih šest godina. Žiri dodjeljuje nagrade u osam kategorija: Učinkovitost brand oglašavanja, Potrošački stavovi i ponašanje, Potrošački uređaji, Digitalni oglašivački formati, Oglašivačka rješenja, Istraživačke I podatkovne inovacije, Mjerenje publike, Najbolje korištenje istraživačkog proračuna.
Vibor Kalogjera, Country Manager Gemius-a za Hrvatsku i BiH, najavljuje kako će Gemius novu metoldologiju u sklopu istraživanja gemiusAudience prvo službeno primijeniti u Hrvatskoj.
- U finalnoj smo fazi pripreme Overnight rezultata te u naredna dva mjeseca planiramo implementirati novu nagrađenu metodologiju, prvi od svih dvadesetak država gdje je Gemius standard. Uvjeren sam da će domaće tržište odmah prepoznati vrhunsku kvalitetu Overnight podatka i time još čvršče potvrditi gemiusAudience kao “de facto” standard za mjerenje internet publike u Hrvatskoj.
Gemiusova pobjeda još je jedan uspjeh na IAB Europe Research Awards. U 2015. godini, tvrtka je nagrađena za projekt metodologije koji je omogućio izdavačima da bolje razumiju njihov potpuni mrežni doseg na svim uređajima (Behavioral Panel Synthesis, BPS).