Starbucks možda nije prvi ugostiteljski brend koji se zainteresirao za NFT, ali vrlo je jasno da korak ovog giganta ponovno uzburkava i povlači brojna pitanja o važnosti i budućnosti blockchaina
I Starbucks kreće u NFT vode, spominje i neke 'propusnice'
Iako Starbucks na kraju nije došao u Hrvatsku, svoje poslovanje želi proširiti kroz NFT. Radi se o tzv. konceptu the third place, o kojem Starbucks rado priča i prethodnih godina, samo što nam sad priprema svoju digitalnu viziju toga.
Čini se da će the third place, koje se opisuje kao mjesto izvan naših domova i poslovnih prostora, sad biti kanal za NFT-ove, odnosno, Starbucks ovaj put želi stvoriti globalnu zajednicu s naglaskom na digitalno, tzv. global digital community.
Pristupnice, ekskluzivnost, održivost...?
- Fascinirani smo kako NFT-ovi ljudima omogućuju da posjeduju programirajuće i brendirano digitalno sredstvo, koje ujedno služi i kao pristupnica. Vjerujemo kako NFT-ovi imaju velik potencijal stvoriti proširen i dijeljen model vlasništva za lojalnost, ponudu jedinstvenih iskustava, jačanja zajednice, storytellinga i uključivanja korisnika - dio je velikih ideja o kojima govori Starbucks u svom priopćenju.
- Planiramo stvoriti serije brendiranih NFT kolekcija čije će vlasništvo značiti i članstvo za pristup ekskluzivnim iskustvima i pogodnostima - ističu iz Starbucksa te dodaju da će inspiracija za prvu kolekciju biti u coffee artu i storytellingu.
Zanimljivo je da spominju njihovu višedesetljećnu brigu o održivosti i blockchain tehnologiju u istoj rečenici, što se na prvu ne čini kao nešto što bi moglo biti spojivo. Kakav god da digitalni ekosustav grade, ističu i da će ovom izazovu pristupiti u fazama, što uključuje i učenje te eksperimentiranje.
Neki ugostiteljski brendovi već prodaju NFT-ove, pa bi bilo suludo da se i ovakav gigant ne pridruži novom obliku zarade. Prva Starbucks NFT kolekcija trebala bi izaći do kraja ove godine.