Obavijesti

Tech

Komentari 1

'I roboti žele u Irsku': Kamo i zašto odlaze mladi inovatori?

'I roboti žele u Irsku': Kamo i zašto odlaze mladi inovatori?
1

Saznajte više na stranici boljeobrazovanje.hr: Postavite pitanja mladim poduzetnicima koji u Hrvatskoj žive od videoigara i programiranja. I ne žele otići van

Kako najbolje vratiti uloženo u studente? Kako se strategija jačanja strukovnih zanimanja uklapa u viziju globalne poslovne budućnosti?

Hrvatski inovatori već u osnovnoškolskoj dobi redovito osvajaju nagrade, a ta inovativnost kao da nema nadgradnju. Kamo i zašto odlaze ti talenti? Odgovore na ta, ali i brojna druga pitanja potražite na trećem izdanju konferencije Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska. Na panelu “I roboti žele u Irsku: Poslovna budućnost za mlade u Hrvatskoj” govorit će se o tome što možemo učiniti kako država ne bi ostala bez svog najvećeg potencijala, ljudi.

http://www.boljeobrazovanje.hr

'Poslovna budućnost je sve bolja'

Ivan Burazin, jedan od osnivača tvrtke Codeanywhere

 

Tako ćemo s pomoćnicom ministrice obrazovanja Lidijom Kralj porazgovarati o važnosti uvođenja STEM-a u obrazovni sustav te novostima u kurikularnoj reformi, a dva poduzetnika koji se već bave poslovima budućnosti, Ivan Burazin i Lovro Nola, govorit će o tome što čini poslovnu budućnost našeg svijeta, hoće li se u Hrvatskoj sve svesti na poslugu tijekom turističke sezone ili će nam se možda država kolektivno iseliti u Irsku, a u Hrvatskoj ostati pogoni stranih tvrtki. Ivan Burazin jedan je od osnivača informatičke tvrtke Codeanywhere te organizator Shift konferencije za inovativno poduzetništvo.

- Mislim da je poslovna budućnost u Hrvatskoj vrlo dobra, odnosno sve bolja. Naime, kvalitetna radna snaga nedostaje skoro u svakom segmentu. Iako je istina da su plaće općenito (izvan IT industrije) stagnirale, sve češće vidimo da poslodavci dižu plaće, I morat će ih nastaviti dizati ako žele zadržati kadar koji im treba - ističe Burazin, koji je rođen u Kanadi, a s 14 godina je s obitelji došao u Split. Smatra ga svojom bazom i vodi se idejom da je Hrvatska sjajno tlo za razvijanje poslovnih ideja.

Kako zarađivati na videoigrama?

Lovro Nola dolazi iz Machine, privatne akademije za videoigre, koja specifičnim i strukovnim tečajevima pomaže svim zainteresiranima za rad u toj industriji. On smatra da za industriju videoigara u Hrvatskoj itekako ima prostora i entuzijazma, iako još nedostaje stručnoga kadra. U Obrtničkoj komori Zagreb 28. svibnja razgovarat ćemo s najvećim hrvatskim poslodavcima, predstavnicima državnih institucija, sveučilišta, srednjih škola, ali i uspješnim mladim poduzetnicima.

 

Pridružite nam se i potražite odgovore na najvažnija pitanja.

Broj mjesta na konferenciji je ograničen. Prijavi svoj dolazak već danas!

https://24sata.wufoo.com/forms/znhd3du1h6iqum/

https://www.facebook.com/events/1990231911294098/

 

Partneri konferencije su Obrtnička komora Zagreb, Raiffeisen banka, HEP, Ina, T-HT, Hrvatska pošta i e-student.

 

 

 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u