Nije poznato koliko vrijedi transakcija, ali HT preuzima 100 posto HP Produkcije, pružatelja usluge evoTV, koja je krajem lipnja imala 71.195 korisnika
Hrvatski Telekom kupio evoTV: "Želimo jačati svoju poziciju"
Hrvatski Telekom (HT) objavio je u utorak da je s Hrvatskom poštom potpisao ugovor o kupnji 100-postotnog udjela u društvu HP Produkcija, pružatelju usluge evotv.
Zaključak te transakcije ovisi o regulatornim odobrenjima, a očekuje se do kraja ove godine. Kako se moglo čuti iz HT-a, cijena te transakcije je poslovna tajna.
Evotv je jednostavna usluga na hrvatskom PayTV tržištu, a koristi digitalni DVB-T signal koji se može primati putem postojeće antene.
Evotv posluje od 2012. i trenutno signalom pokriva 94 posto kućanstava u Hrvatskoj, navodi se u priopćenju. Krajem lipnja ove godine imao je 71.195 korisnika, kao i 30 zaposlenika. U 2017. imao je prihode od 57 milijuna kuna, što predstavlja tržišni udio od 6 posto.
- HT bi zaključenjem akvizicije evotv-a poboljšao svoju poziciju na rastućem PayTV tržištu i time dodatno proširio paletu svojih usluga. Zahvaljujući načinu funkcioniranja i dostupnosti evotv usluge, našim korisnicima omogućit ćemo kvalitetan programski sadržaj u svakom kutku Hrvatske. Korisnicima evotv-a HT će u budućnosti ponuditi i gledanje najboljeg televizijskog programa - izjavio je predsjednik Uprave HT-a Davor Tomašković.
Kako se može čuti iz HT-a, motivacija za akviziciju evotv-a je da ta usluga predstavlja core-business HT-a. Evotv im je zanimljiv u smislu tržišnog segmenta i tehnologije, jer karakteristika Evotv-a je da pripada jeftinijem cjenovnom segmentu i koristi teresterijalnu tehnologiju odnosno digitalni DVB-T signal, koji HT nema. HT nema u planu integraciju HP Produkcije, s obzirom da je ta tvrtka nositelj dozvole za DVB-T signal i ima ugovor s tvrtkom Odašiljači i veze, doznaje se iz HT-a
Hrvatska pošta je objavila u utorak da je Nadzorni odbor na svojoj današnjoj sjednici odobrio prodaju 100-postotnog udjela u društvu HP Produkcija tvrtki HT.
„Sukladno strategiji Pošta2022, Hrvatska pošta orijentirana je na unapređenje temeljnog poslovanja što zahtjeva značajna financijska ulaganja. S obzirom da evotv usluga nije dio temeljnog poslovanja Hrvatske pošte, a zahtjeva značajne investicije kako bi mogla ravnopravno sudjelovati na izrazito konkurentnom tržištu, donijeli smo odluku o prodaji evotv poslovanja i tvrtke kćeri HP Produkcije", istaknuo je predsjednik uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo.