Tim hrvatskih dizajnera radio je na dizajnu koji pomno razrađuje cjeloviti branding proizvoda i pratećih vizualnih komunikacija, a nagrađeno je rješenje i svojevrsno osvježenje za brand Rimac Automobili
Hrvatski dizajner dobio svjetsku nagradu za cjeloviti dizajn brenda Rimac i Rimac Nevere
Poznati hrvatski dizajner s višegodišnjim međunarodnim iskustvom, Petar Popović, na nedavnom izboru najprestižnije svjetske dizajnerske organizacije World Brand Design Societyja, nagrađen je srebrnom nagradom za projekt cjelovitog dizajna, brandinga i vizualne komunikacije branda Rimac i Rimac Nevere. Taj je kompleksni vizualni sustav proglašen jednim od najboljih svjetskih korporativnih identiteta za ovu godinu. Uspjeh je tim veći jer ove godine nije dodijeljeno zlato.
Zajedno s tadašnjim Rimac timom grafičkog dizajna, Popović je razvio jedinstveni vizualni jezik za potpuno novu marku električnih hiperautomobila visoke tehnologije, koji se natjecao u kategoriji s renomiranim agencijama i najboljim svjetskim dizajnerima. S obzirom na uglednu svjetsku konkurenciju prestižnih automobilskih brandova, ova će nagrada svakako pomoći i etabliranju Rimac Automobila kao marke i njihovog proizvoda Nevere kao revolucionarnog super sportskog automobila.
Tim hrvatskih dizajnera radio je na dizajnu koji pomno razrađuje cjeloviti branding proizvoda i pratećih vizualnih komunikacija, a nagrađeno je rješenje i svojevrsno osvježenje za brand Rimac Automobili. Uz osnovnu razradu logotipa, tipografije i ostalih osnovnih elemenata vizualne komunikacije, dizajnersko rješenje je uz grafički dizajn uključivalo i dizajnersku metodologiju korisničkog sučelja.
„Naš je rad uključivao i postavljanje standarda produkt dizajna, razne Rimac sustave grafičkih uzoraka, ostale grafičke sustave, ikonografiju, tipografiju po mjeri za digital i non-digital, standarde za brandiranje interijera, a upravo nas je sveobuhvatan pristup snažno diferencirao od drugih natjecatelja. Koliko nam je poznato, u automobilskoj industriji nitko do sada nije imao tako cjelovit pristup brandu i razradu cijelog storytellinga branda kroz dizajn. Tadašnji sastav tima grafičkog dizajna u Rimcu razvio je i kompletnu vizualnu komunikaciju kako bismo što bolje predstavili tako veliki, inovativan i važan hrvatski proizvod. Ponosni smo na ovu srebrnu nagradu koja je, možemo reći bez lažne skromnosti, velika potvrda kreativnosti, ali i znanja našeg malog tima. Posebno bih se zahvalio Adrianu Mudrom koji nam je dao kreativnu slobodu i priliku da pomičemo granice dizajna. Bez njegove podrške ne bismo mogli realizirati ovaj rad“, rekao je Petar Popović, tadašnji voditelj odjela grafičkog dizajna, art direktor i voditelj nagrađenog tima kojeg su činili i senior grafički dizajner Luka Balić, produkt dizajnerica Nataša Njegovanović i UI/UX dizajner Janko Bertoša te ostatak Rimac dizajn tima.
Petar Popović renomirani je hrvatski dizajner s međunarodnom karijerom i obrazovanjem koji je svoj profesionalni put započeo u Republici Južnoj Africi. Trenutačno radi kao direktor i multidisciplinarni dizajnerski stručnjak u vlastitoj agenciji Billion Design koja je fokusirana na izradu kompleksnih vizualnih identiteta brandova, vizualnog storytellinga i ostalih komunikacijskih rješenja koja obuhvaćaju grafički, UI/UX, i produkt dizajn. Tijekom profesionalne karijere radio je kao voditelj na brojnim dizajnerskim i vizualnim projektima, od kojih su samo neki bili u kreativnoj agenciji Bruketa&Žinić&Grey, poznatoj svjetskoj brand agenciji Brand Union i tvrtki Rimac Grou