U dosadašnjem dijelu godine Volkswagen je najpopularnija marka, a u studenome je najprodavaniji automobil Škoda Octavia. Iza nje slijede Dacia Sandero te Renault Clio i Dacia Duster
Hrvati kupili skoro 30% više novih automobila nego lani, a Volkswagen je na vrhu ljestvice
U Hrvatskoj je od siječnja do kraja studenoga prodano 53.282 novih putničkih vozila, što je 28,7 posto više nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 41.385, dok je samo u studenome prodano 3.427 novih vozila, rast od 27 posto, podaci su Promocije plus.
Volkswagen je u 11 mjeseci ove godine prodao najviše novih vozila, njih 6.160 pa VW drži 11,5 posto tržišta. Slijedi Škoda sa 11,4 posto tržišta i 6.117 prodanih novih vozila, a treći je Renault koji je prodao 5.654 vozila, te tako taj francuski proizvođač ima 10,6 posto udjela u ukupnoj prodaji.
Kia drži četvrto mjesto s 3.814 prodanih vozila i udjelom od 7,1 posto, Dacia je peta s udjelom od 6,6 posto i prodajom od 3.514 novih vozila.
Škoda Octavia bila je najprodavaniji model u studenome. Hrvatskim građanima već godinama omiljeni model u jedanaestom je mjesecu ove godine bio plaćen u 207 navrata, a slijedi Dacia Sandero koja je bila glavni odabir za 102 kupca. Na trećem mjestu najprodavanijih modela u studenome je Renault Clio sa prodajom od 88 vozila, četvrta je Dacia Duster kojih je prodano šest manje nego Clia.
Najviše prodanih novih vozila u dosadašnjem dijelu godine imalo je benzinski pogon, njih 27.085 ili 50,8 posto. Slijede hibridi kojih je prodano 13.116 ili 24,6 posto od ukupne prodaje, na trećem su mjestu dizelaši sa prodajom od 9.992 vozila i ukupnim udjelom od 18,8 posto.
Vozilo na plinski pogon odabralo je 1.603 kupaca ili tri posto, a potpuno električni njih 1.486, odnosno 2,8 posto.