Već je odavno motor na Vodik ( na običnu vodu ) provjeren kao najčišći i najjeftinjiji, ali što svjetske velesile imaju od toga? Ništa!
bb
buffon_boy
23.7.2010.
Odustani
... mi smo kao nešto napravili? Samo čekamo plaću svaki mjesec i trudimo se popljuvati sve oko sebe i one koji bez \"lipe\" rade i smišljaju nove izume tj. poku
šavaju napraviti nešto čime ćemo se svi ponositi i nakon toga ga svi popljuju pošteno?
Prikaži još ↓
ju
justicia
23.7.2010.
Odustani
Stan Meyer je jos 1996 predstavio auto koji ide samo na vodu. Patentirao je aparat koji vodu rastavlja na vodik i kisik. Njega su nazalost ubili jer je prevelik
a lova u pitanju i naftni lobi mu nije dao da to izade u javnost. prode. Mi vec odavno mozemo zivjeti bez nafte, ugljena i plina, planovi, kao i tehnologije za iskoristavanje prirodne energije postoje vec neko vrijeme. Pogledajte sta kaze Jacques Fresco u filmu Adendum na Zeitgeist.com.
Inace, svaka cast nasem zemljaku koji je krenuo tim putem..
Prikaži još ↓
Wh
WhiteRasta
23.7.2013.
Odustani
kakve su to gluposti hrvat izumio kad takva ideja već postoji 40-ak godina???
u1
user_106059
25.11.2011.
Odustani
super i ja sam sebi napravio probnu verziju i radi.
Do
DominkoKapular
15.11.2011.
Odustani
čađo..... nije sve u šparanju ibadava se voziti ,,a .ekološki što je sto posto sigurno , .ja sam se uto uvjerijo na tehničkomm pregledu u uma
gu ...kad imaš elektro lizer netreba katalizator ...to su neki idokazali.. a potrošnja je smanjena sigurno od20 do60psto.....ja imam neke orobe pa se čujemo
Prikaži još ↓
Do
DominkoKapular
15.11.2011.
Odustani
uvezi hho toje super stvar prvo ekološki drugo smanjuje potrošnju ..a što se tiče co2 jasam se uvjerijo sto posto ,nedavno sa renaultom 20 godina
star 300kilometri pređeni izduvni gasovo nula...motor je izuzeztno lijepo radijo ,daje tehnička osoba klimala glavom .. niti pet minuta kontrole motora. jsam sakrijo elektro lizer . taj auto je stvarno boijle povlačio nevjerojatnolijepo radio...potrošnju nisam stigao,kontrolisati ali ću se javiti sa svimm točnim stanjem potrošnje..napraviosam 2velika i1mali elekto lizeri....sad je na redu moj mercedes2.0be.siguran sam za eko test i manju potrošnju ....nije lako ali se može pozdrav iz istre...
Prikaži još ↓
Va
VanjaUsora
11.1.2011.
Odustani
Tomislav Peric pises gluposti.
Kakav to epprom treba, mislio si EEPROM, to je samo memorija.
Sto se tice elektroniku za HHO jedino su uspjeli rijesiti BIZ Team
, pronalaskom priplizne rezonantne frekvencije preko PWM-a dobili su plina sa manje potrosnje struje.
Celija sama po sebi mora biti od inoxa ili jos bolje od TALONITE
Legure krom-cobalt-molibdenus.
Prikaži još ↓
To
TomislavPerić
16.12.2010.
Odustani
Uvaženi urednici,nisam se uključivao u ovu vašu priču i naravno malo kasnim.To što vi navodite da su Amerikanci otvorili pogon u Mađarskoj netočan podatak i dez
informacija.To je proizvod Hydrogen Boost i na neki način reprezentiran kako Mađarski proizvod.Košta od 1000,00-2890,00 $.Taj isti proizvod košta u Hrvatskoj par stotina Eura ovisno o zapremini u cm/3. Taj proizvod nije nikakav izum već čista glupost za najviše 150,00 HRK i malo dobre volje kućna radinost do situacije.
Prikaži još ↓
To
TomislavPerić
16.12.2010.
Odustani
Na našim prostorima postoji uvoznik dva svjetska poznata proizvođača i već postoje osobna vozila i kamioni sa udjelom HHO .Nije riječ samo o generatoru tu j
e i upitna elektronika,epprom, can bas dis mreža, do promjene lambda sonde i sve povrh toga mora se izvršiti reprogramiranje.To možda ide na nostalgične jugiće ili Zaporošce. Geneator se proizvodi po cm/3 sa određenim brojem ploča i veličinom .Sa tom količinom proizvedenog HHO i ta ušteda čisti apsurd.
Sa pratećom tehnikom može se postići i postignuto je 35 %.
Da pojasnimo 1789 god. prvi neki drveni kamion na HHO izmislio je Švicarac.
Čemu ulagat kada već dobiješ tvornički proizvod u hrvatskoj sa dvije godine garancije sa ugradnjom za 750,00 Eura.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .