Jazz je možda i najbolji gradski auto, no neće naći mnogo kupaca zbog cijene koja je vrlo visoka, na razini automobila kompaktne klase. Pogon je hibridni, a potrošnja manja od pet litara
Honda Jazz je vrlo štedljiv i izuzetno prostran gradski auto
Jazz je uvijek bio iznad svoje klase. Prostran poput kompaktnog automobila, odličan u vožnji, štedljiv, ali i skup. I nova, četvrta, generacija je takva. Izvana izgleda diskretno, iznutra je prvenstveno praktičan i pregledan. Zahvaljujući neobičnom rješenju prednjeg nosača preglednost prema vam je bolja nego kod većine auta. Digitalni instrumenti su jednostavni, a dodirni zaslon je elegantno uklopljen u armaturu. U Hondi ističu i vrlo veliku udobnost u vožnji, između ostalog i zbog nove konstrukcije sjedala koja su zaista odlična.
Auto je s 404 cm dužine dugačak poput gradske konkurencije, no na stražnjim sjedalima ima više mjesta i od mnogih kompakata. Osim toga tu su i genijalna stražnja “čarobna sjedala” koja se preklapaju na bezbroj načina i tako nude kombinacije za prijevoz stvari koje inače nikako ne biste utrpali u auto ove klase. Prtljažnik ipak nije na razini kompakta, kao što je bio u prošlom Jazzu. Ima 300 litara i to zbog baterija su smještene ispod njega.
Novi je Jazz, naime, Hibrid i to je tajna njegove štedljivosti. Po tvorničkim podacima i to po strogom WLTP protokolu troši 4,6 l/100 km, a mi smo na testnoj vožnji ostvarili i manje 4,4 litara. I to bez da smo se trudili uštedjeti. Auto ima benzinski 1,5-litarski motor s 97 KS i dva elektromotora, jedan kao generator i drugi za pogon. Taj motor ima 109 KS, što je ujedno i maksimalna snaga Jazza. No ubrzanja su zbog hibridnog pogona odlična i imate osjećaj da je auto snažniji. Do 100 km/h ubrza 9,4 sekundi, no ono što stvarno impresionira su međuubrzanja.
Jazz uopće nema mjenjač i većinu vremena se vozi kao električni auto, na pogon elektromotorom kojeg pokreče generator kojeg pak pokreće benzinski motor. Ipak, kad jako stisnete gas zvuk, a i osjećaj je takav kao da se brzine mijenjaju što je zapravo prirodnije i ugodnije od konstantne buke motora. Jazz je u vožnji iznimno komforan, no kad stisnete gas može biti i vrlo sposoban pri dinamičnijoj vožnji, prvenstveno zbog odličnog ovjesa i osjećaja na volanu.
Od ove generacije nudi se i crossover verzija nazvana Crosstar. Ona je 2 cm povišena, 5 cm duža, ima zaštite i ukrasne dodatke te izgleda dosta drugačije od klasičnog Jazza. Cijena za oba modela je vrlo visoka. Osnovi Jazz stoji 179.990, a Crosstar čak 223.990 kuna. Jazz je tako primjerice osjetno skuplji od Civica i teško da će u Hrvatskoj imati mnogo kupaca.