Dobar, ali za auto te veličine još uvijek preskup. Tek kad pojeftine baterijski sklopovi ovakvi auti postati će tržišno konkurentni benzincima (novih dizelaša u
toj klasi više gotovo da i nema u ponudi).
Prikaži još ↓
posljednji zagorac
13.1.2021.
Odustani
Isplati se onome tko ne plati PDV i vozi godišnje više od 40.000km 😃
pepinlebref
13.1.2021.
Odustani
Kao svi hibridni: trosi puno na autocesti zbog malog motora i tezine.Da se ne govori o potrosnji u gorskim predjelima i zimskim uslovima.Ono 6,7L/100km mozes po
vecati slobodno za 1,5l.Uz vecu cijenu dobijes auto koji nije rentabilan.To se zove ekoloska tranzicija.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.1.2021.
Odustani
Stvar ukusa ali ja bi osobno prije odabrao novog yarisa hibrida nego clia kojeg bi prije kupio u 1.5 dci izvedbi koje više nema na našem tržištu.
najiram 10
16.1.2021.
Odustani
koliko mi mjesečno plačate da kupim ovu recikliranu kinesku plastiku...uzimam ako mi plačate&
nbsp; 300 eura mjesečno...
Prikaži još ↓
x00x
14.1.2021.
Odustani
Pri 130 km/h na auto cesti auto troši oko 6,5 l/100 - moj megan dizel na autocesti oko 5-5.5 l/100 pa ti vidi ahahah
duš man
14.1.2021.
Odustani
sve je to divno i krasno... ali za 141 000 može se kupiti.... kaj ja znam.. vitara ili slično...a npr.nova dacia stepway sa ugrađenim plinom košta stotku... nar
avno, ovisi o ukusu....a ionako ne smiješ malo brže potegnuti jer su svuda kamere i država na tebi ( opet) puni proračun....kad vidiš da je donedavno cijena clia bila ispod 90 tk, ovo je puuuno preskupo...
Prikaži još ↓
3 poluvrijeme
13.1.2021.
Odustani
Ha,ha Suzuki swift košta 95 000 kuna i troši 6.5 lit po gradu bez hibrida a van grada 4.5 lit i bez skupe electronike koja kad se pokvari ajme biože pomozi jer
je kod nas nema ko poraviti..
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.1.2021.
Odustani
Ako je tako štedljiv zašto onda nije 1.0 benzinac "koji je još štedljiviji" u njemo nego atmosferski 1.6??? Dok u običnoj ponudi je najveći motor 1.0?? 96g/CO2
? Da kada vozi na struju što je 10% svih vožnji koje će vozač napraviti a nisu mjerili kada atmosferski 1.6 mora puniti bateriju i voziti jer bi onda bilo 120 g/C02 +. Ovo su priče za malu dijecu,ako zelite stvarno spasiti okolis ili imat štedljivi auto onda jedino dolazi u obzir električni koji isto tako nije baš ekološki što se tiče proizvodnje
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .