Mislim da bi puno pametnije bilo da se ti novci iskoriste za micanje starih krama koje jos nemaju ni Euro 1 normu, pa takvo vozilo zagadi za istu kilometrazu, k
ao 200 novih vozila s Euro 6! Imucniji sloj gradjana koji si moze priustiti novi auto, to ce napraviti i bez ovih poticaja. Hrvatska treba biti fokusirana na unistavanje starih, oronulih, tehnicki neispravnih i otrovnih krama s nasih cesta!
Prikaži još ↓
Ti
Tiho007
26.6.2020.
Odustani
Sve to vrijedi za Zagreb,more,mi u Slavoniji nemamo za regu krša iz 97-me...
wooly
30.6.2020.
Odustani
Do daljnjeg vozim V8.
Vi
Vito1
26.6.2020.
Odustani
Građanima 22 milijuna kuna za limene kućne ljubimce??? A kuće im troše više goriva za grijanje i hlađenje u mjesec dana nego takvi "štedljivi" kućni ljubimci. K
oji si normalan građanin, na primjer Osijeka, Rijeke, Splita, Zadra, može priuštiti toliko novca u ovoj "lok down" krizi??? I to još od ministarstva "zaštite okoliša". Dovoljno je samo voziti se javnim prijevozom, vlakom, autobusom po ruralim dijelovima Hrvatske pa vidjeti gdje "nestaju" milijuni kuna, a ovi brinu o "građanima". S 22.000.000 kuna u Zagrebu je moglo biti "odjeveno" 22 zgrade. Sjetite se: "gradonačelnik" je poklonio kriminalcima 11.000.000 kuna za "obnovu fasada" oko Kvaternikovog trga. "Obnovljeno" je tek njih pet (5), novci su "nestali" i nitko nije osuđen. Tako da je ovaj "natječaj" čista i javno obzanjena pljačka stanovništva kako bi poneki tajkun/bogataš mogao sebi izgraditi novu kuću, možda čak uništenu u potresu.
Prikaži još ↓
x00x
26.6.2020.
Odustani
kad ce neki poticaj za raju da kupi novi auto za 30-40 soma
x00x
26.6.2020.
Odustani
kako omoguciti bogatima da dodju do jeftinijeg auta...
tocilo
26.6.2020.
Odustani
poticaji za vozila na vodik?Gdje to ima punionica za vodik u HR?Ne znam ni gdje mozeš kuoit takvo vozilo.
maxim m
26.6.2020.
Odustani
ae zna se...kom to ide i prija neg šta krene...lutrija...
Vi
Vito1
26.6.2020.
Odustani
22.000.000 kn/123.214 kn = 178 kupaca. Stvarno je u okvirima postavljenim od strane jugogenerala do 200 bogatih Hrvata. Paa, "mogu priznati" da je to bolje nego
obnoviti kuću, njih 22, energetski učinovitom fasadom.
Prikaži još ↓
Vi
Vito1
26.6.2020.
Odustani
Fond uvjetuje da kupljena vozila moraju ostati dvije godine u vlasništvu, a za bicikle je to teško kontrolirati jer ih se ne mora registrirati. --- Koje li neob
razovanosti ovih koji "nagrađuju". Svaki "električni" bicikl ima svoj "barkod". Samo neuk i neobrazovan može izjavili i "ostati živ" kako se bicikli teško mogu kontrolirati. Svatko tko kupi "električni" bicikl ima najmanje jedan "pametni" i skupi prenosivi brzoglas u kojem je ugrađen GPS/GLONASS/Galilea/Beidou sustav praćenja, tako da nema apsolutno nikakvog opravdanja laprdati o nemogućnostima praćenja "državnog novca" poklonjenog pojedincima za točno određenu svrhu i namjenu. Samo je potrebno skenirati, čak ne ručno upisati, "barkod" i povezati ga s vlasnikom prilikom kupnje. I tako su im "puna usta" e-građanina.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .