Nikša Gopčević, direktor digitalnih servisa Styrie, na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu govorio je o krizi u kojoj se našla medijska industrija te kako je Styria to prepoznala kao priliku
Gopčević: "Već danas treba ulagati u ljude i tehnologiju"
Nikša Gopčević, direktor digitalnih servisa Styrie, na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu govorio je o krizi u kojoj se našla medijska industrija te kako je Styria to prepoznala kao priliku za novi fokus i digitalnu transformaciju 'stare industrije'.
- Styria grupa donosi odluku o ulaganju u vlastitu tehnologiju za izradu, uređivanje i distribuciju sadržaja na web-u i mobilnim aplikacijama (CMS platformu) - kazao je.
Ispričao je kako se razvijao brand 24sata i potpuno se okrenuo digitalu.
- Bitno je reći da nije samo ulaganje u tehnologu bilo presudno, sve dosada napravljeno je uspjeh cijele organizacije, koja se postepeno sve više okratila prema Digitalu da bi danas imala jasan cilj „digital only“ - rekao je.
- Styrinia publisnihg platforma je doživjela svoju 3. generaciju s naglaskom na standardizaciju prilikom izrade portala, brzinu i lakoću objave sadržaja te integrirani vanjski servisi koji pomažu novinarima da bolje rade svoj posao - objasnio je Gopčević i najavio nova poboljšanja u želji da 24sata ostane lider na tržištu.
Istaskno je kako bi prekretnica trebala biti 5G mreža te naveo nekoliko primjera: Internet stvari, virtualna stvarnost te umjetna inteligencija.