208 je 7 cm kraći i 110 kg lakši od 207, a stilski je posebniji. U Peugeotu računaju da će ga kupovati mnogo žena koje su obožavale 206, ali 207 im se nije baš svidio
Glavni protivnici Peugeota 208 su Mini, Audi A3 i Citroën DS3
Novi Peugeot 208 će biti veliki konkurent tzv. premium modelima u klasi. Zaključak je to nakon prve vožnje 208-ice. Kompaktnost karoserije, udoban iako pomalo sportski tvrd ovjes, izravan upravljač i precizan mjenjač vozački su aduti, a atraktivan vanjski i domišljat unutrašnji dizajn s daškom luksuza, stilske prednosti.
Uz manje dimenzije i manju masu, povratak je to korijenima, Peugeotovim najuspješnijim modelima 205 i 206. Francuzi žele vratiti ženske kupce kojima će se 208 sigurno svidjeti, a nudit će ga u karoserijskim izvedbama s troja i petera vrata. U ponudi motora najveća su novost dva nova benzinca – 1,0-litreni sa 68 KS i 1,2-litreni s 82 KS. Zvuče uvjerljivo iako imaju tri cilindra, a i vrlo se dobro snalaze u gradskoj vožnji.
U Hrvatskoj se novi 208 počinje prodavati već tijekom svibnja, a početna cijena trebala bi biti, za ono što nudi, povoljnih 80-ak tisuća kuna.
Od 68 do 156 KS
Novi 208 pokreću četiri benzinca i tri dizelaša s rasponom snage od 68 od 156 KS. Dizelski motori troše manje od 4 l/100 km.
Instrumenti "na katu"
Na instrumentnu ploču vozač ne gleda kroz, već preko malenog volana, što nije najsretnije rješenje.