Obavijesti

Tech

Komentari 16

FOTO Ovako izgleda tvornica za Rimčeve robotaksije: Radovi u Lučkom počet će krajem ljeta

FOTO Ovako izgleda tvornica za Rimčeve robotaksije: Radovi u Lučkom počet će krajem ljeta
7

Tvornica će biti u sklopu VGP Parka Zagreb na području od 28.500 kvadrata. Ovdje će se proizvoditi sva Verne vozila koja će se izvoziti po svijetu, a radovi na tvornici trebali bi početi krajem ljeta

Verne je u srijedu objavio kako u suradnji s kompanijom VGP započinju s izgradnjom tvornice za velikoserijsku proizvodnju autonomnih električnih vozila koje su nedavno predstavli.

Tvornica će se nalaziti u Zagrebu, u Lučkom, u sklopu VGP Parka Zagreb, na području od 28,500 metara kvadratnih. Sva Verne vozila proizvodit će se u Hrvatskoj te odavde izvoziti diljem svijeta, navode iz Vernea.

'Ako Rimčevi robotaksiji neće profunkcionirati, nije to nužno prevara. To je poduzetništvo'
'Ako Rimčevi robotaksiji neće profunkcionirati, nije to nužno prevara. To je poduzetništvo'

Pripreme za izgradnju već su počele, a početak građevinskih radova očekuje se krajem ovog ljeta. Tvornica će se dovršiti i opremiti tijekom 2025. godine dok će s radom krenuti početkom 2026. godine, poručuju iz kompanije.

U sklopu novog poslovnog parka od 8 hektara u Lučkom - VGP Parku Zagreb, na 28,500 metara kvadratnih nalazit će se tvornica za velikoserijsku proizvodnju autonomnih električnih vozila. Proizvodni pogon će za Verne izgraditi belgijska kompanija VGP, kojoj je ovo prva investicija u Hrvatskoj. VGP je europski pružatelj visokokvalitetnih logističkih nekretnina i nekretnina lake industrije.

Bili smo u robotaksiju i imamo odgovor o daljinskom: 'Da, auto nije mogao ići sam, zeznuli smo'
Bili smo u robotaksiju i imamo odgovor o daljinskom: 'Da, auto nije mogao ići sam, zeznuli smo'

- Pronašli smo idealnu lokaciju i pravog partnera za izgradnju našega prvog proizvodnog pogna autonomnih vozila u Zagrebu. Ovdje će se proizvoditi sva Verne vozila. Vozila za sva tržišta bit će proizvedena u Hrvatskoj, čime naša zemlja dobiva ključnu ulogu u modernoj automobilskoj industriji. Na samom početku će se proizvoditi nekoliko stotina vozila, a nakon toga tvornica će biti u mogućnosti proizvesti i do 10 tisuća vozila godišnje. Volumen proizvodnje povećavat će se kroz vrijeme, prateći dinamiku projekta. Izgradnja ovog proizvodnog pogona za velikoserijsku proizvodnju predstavlja ključan korak za naš projekt, kao i cijelu zemlju. Stvorit ćemo brojna kvalitetna radna mjesta te tako privući i zadržati radnu snagu u Hrvatskoj - ističe Marko Pejković, CEO Vernea.

Rimac se oglasio na Facebooku oko robotaksija: 'Napisano je toliko gluposti, ovo je vrhunac'
Rimac se oglasio na Facebooku oko robotaksija: 'Napisano je toliko gluposti, ovo je vrhunac'

Kako navode, u tvornici će se koristiti napredna tehnologija za proizvodnju, sklapanje i testiranje Verne autonomnih vozila. 

Jan Van Geet, izvršni direktor VGP-a, izjavio je: “Velika nam je čast pridonijeti ovom revolucionarnom projektu izgradnjom novih postrojenja za razvoj i proizvodnju u sklopu našeg VGP Parka Zagreb. Razvoj tog tehnološki naprednog pogona odražava našu predanost inovacijama, održivosti i reindustrijalizaciji Europe. Pomoću našeg stručnog tehničkog iskustva, radujemo se što ćemo pridonijeti realizaciji visokokvalitetne tvornice za Verne, čime se otvaramo prema pametnoj i održivoj mobilnosti.”
 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 16
Uz Vile Velebita đaci u Otočcu slušali o važnosti čistih voda
EKOLOŠKI PROJEKT

Uz Vile Velebita đaci u Otočcu slušali o važnosti čistih voda

Nakon edukativnog i zanimljivog predavanja o mitovima, legendama, pjesmama i pričama o Velebitu, velebitskim vilama i o čuvaricama velebitskih izvora učenici su imali likovnu radionicu o rijekama i izvorima
Olić otvoreno o Mandžukiću, Daliću i zašto je zvao Mikića, a Durdova nije: 'Nije to isti slučaj'
INTERVJU ZA 24SATA

Olić otvoreno o Mandžukiću, Daliću i zašto je zvao Mikića, a Durdova nije: 'Nije to isti slučaj'

Bilo je vrijeme da odem od Dalića i okušam se samostalno. Gvardiol i Kovačić su bili ekstra talenti, a Modrić je s 20 još bio u Zaprešiću pa je postao najbolji svjetski veznjak svih vremena. Mladi samo moraju raditi i sve će doći