NOVO U HRVATSKOJ Ford Mustang Mach-E u najsnažnijoj varijanti do 100 km/h ubrza za supersportskih 3,7 sekundi. No nudi i praktičnost s mnogo mjesta u unutrašnjosti i čak dva prtljažnika
Ovo je potpuno drugačiji Ford Mustang, sa starim originalom ga povezuje ime i ludo ubrzanje
U Hrvatsku je stigao novi Ford Mustang Mach E. Iako ime asocira na niski sportski automobil gromoglasnog V8 zvuka, Mach E je električni SUV. Prvi potpuno električni SUV iz Forda impresivan je i fascinantan automobil. Nisu odustali od paljenja guma, odustali su od paljenja benzina. To potvrđuje i ubrzanje top izvedbe koja do 100 km/h stiže munjevito, na razini supersportskih automobila, za samo 3,7 sekundi.
Vrlo atraktivno i sportski dizajniran SUV srednje klase dugačak je 471 cm i za razliku od klasičnog Mustanga pruža mnogo mjesta u unutrašnjosti. Osim stražnjeg tu je i mali prednji prtljažnik, a volumen stražnjeg iznosi 483 litre.
I dizajn unutrašnjosti je izrazito sportski, a dominira ogroman dodirni zaslon postavljen okomito te veliki digitalni instrumenti iza upravljača. Tu ej jako mnogo luksuznih detalja,a završna obrada i kvaliteta materijala su odlične.
Zanimljiv detalj je da se umjesto ključa može koristiti mobilni telefon, kao kod Tesle. Koristeći Bluetooth, vozilo može detektirati pametne telefone vlasnika dok se približavaju, otključavajući Mach-E i dopuštajući im da počnu voziti bez vađenja telefona iz džepova. Na središnji zaslon osjetljiv na dodir može se unijeti rezervni kod za pokretanje i vožnju vozila u slučaju da se baterija telefona isprazni.
Za sada se u Hrvatskoj nude dvije motorizacije. Osnovni model Mustang Mach E AWD ER ima 351 KS, ubrzanje do 100 km/h za 5,8 sekundi i maksimalnu brzinu ograničenu na 180 km/h. Snažniji Mustang Mach EGT ER ima 487 KS, ogromnih 860 Nm, do 100 km/h ubrza za 3,7 sekundi i može pojuriti 200 km/h.
Oba modela imaju bateriju koja ima jedan od najvećih kapaciteta na tržištu - 98,7 kWh. Doseg slabijeg modela je 540 kilometara, dok snažniji s jednim punjenjem baterije može voziti 500 kilometara. Baterija se na brzom punjaču od 10 do 80 posto napuni za 45 minuta.
Tijekom iduće godine na tržište će stići i 'najskromnije' verzije sa 269 KS, manjom baterijom od 75 kWh i pogonom na stražnje ili sve kotače. Također stiže i model s 294 KS, stražnjim pogonom i baterijom od 98,7 kWh.
Automobil nudi tri načina vožnje: Whisper, Active i Untamed. Vozna svojstva su odlična, ne samo po pitanju ubrzanja. Mach E je Mustang u kojem se može uživati podjednako i kao u originalu.
Osnovni Ford Mustang Mach-E AWD ER s 351 KS u Hrvatskoj košta od 609.990 kn, a najsnažniji Mustang Mach-E GT ER od 699.990 kn.