Nakon botova, Facebook je odlučio među poruke u Messengeru ubaciti i oglase, koje bi trebali vidjeti do kraja godine. Na taj način planiraju dodatno povećati prihode.
Fejs misli da nam to treba: U Messenger nam stižu reklame
U stalnoj potrazi za novim izvorima prihoda, Facebook je odlučio da će nam uskoro početi prikazivati reklame i u Messengeru, njihovoj glavnoj platformi za slanje poruka. Ovo su prvo testirali na Tajlandu i u Australiji, a podaci koje su prikupili očito su bili dovoljno dobri da krenu u globalno lansiranje nove opcije.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Kako prenosi Verge, početna stranica na kojoj ste sada vidjeli popis ljudi s kojima ste zadnje razgovarali, bit će razlomljena oglasima za tvrtke s kojima su korisnici već bili u interakciji. Takve bi oglase trebali vidjeti do kraja godine. Stan Chudnovsky iz Facebooka kaže da oglasi nisu sve te da istražuju i druge poslovne modele, ali da će se sve naslanjati na oglašavanje, na ovaj ili onaj način.
Kaže i da će s ovime početi sporo. U svemu se planiraju voditi podacima i informacijama od korisnika te da je teško predvidjeti kad će ih prosječni korisnici vidjeti.