Hashtagovi ili ključne riječi s oznakom # uskoro bi mogli zaživjeti i na Facebooku, a uz grupiranje određenih priča, lakše bi naravno mogli i prodavati oglase na mreži...
Facebook opet kopira Twitter: Uvode hashtagove u postove
Nakon kozmetičkih zahvata kojima žele podići svoju popularnost, Facebook izgleda zaoštrava rat društvenih mreža i od Twittera uzima ono po čemu su prepoznatljivi, hashtagove (ključne riječi). Kako doznaje Wall Street Journal, Facebook radi na tome kako bi u svoj servis ugradio označavanje riječi znakom # kao i na Twitteru, što bi vam omogućilo da grupirate razgovore. Navode kako se ne zna koliko su daleko odmakli u razvoju ovoga te da usluga neće biti tako skoro predstavljena.
Hashtag na Twitteru služi za označavanje zajedničkih tema ili priča, poput #papa, #olimpijskeigre ili #politikahr. Na Facebooku navodno testiraju da li krenuti u smjeru u kojem se hashtag koristi i na Twitteru, a Instagram koji su kupili lani već koristi ovakvo označavanje ključnih riječi, čime se lakše sortiraju fotografije. Jedna od značajnih prednosti uvođenja hashtaga bilo bi i lakše prodavanje oglasa. Na Twitteru oglašivači mogu platiti kako bi se oglasi, odnosno ključne riječi vezane uz neki brand promovirale uz trenutno popularne ključne riječi. Na Facebooku bi po sličnom principu postovi s određenim ključnim riječima mogli biti značajnije istaknuti na vašim profilima, piše Wired.