Osječanin Miroslav Škaro je četiri godine proučavao kako da iz dva uništena automobila sastavi ‘novi’. Sad ima auto od 50.000 eura
Dva u jedan: Osječanin za šest mjeseci sam sebi složio Teslu
Osječanin Miroslav Škaro kaže da je jedini je Hrvat koji je rastavio i potom sastavio prvi električni automobil Teslu S.
Od dva polovna automobila napravio je “novog” Teslu, kojim se već tjednima bešumno vozika osječkim ulicama.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Prvog, razbijenog Teslu, kupio je u siječnju 2017. na licitaciji u Virginiji. Auto je bio razbijen, ali mu je motor bio sačuvan. Drugi je kupio iste godine u ožujku na obali rijeke Huston. Bio je u vodi nakon uragana, no imao je odličnu karoseriju.
- Sastaviti od dva jednog Teslu meni je bilo iznimno zanimljivo. U Americi živi čovjek koji je isto to radio i pratio sam ga na YouTubeu. Četiri godine pratio sam i Tesla motors forum, proučavao kako auto funkcionira. Kad sam to ‘provalio’, dobio sam neku lovu i mogao sam si priuštiti kupnju ta dva Tesle. Posao je bio iznimno zahtjevan, ali sam uživao u svakom trenutku - priča nam
Tri mjeseca je, kaže, trajala montaža kompleksnog sustava.
- Mjesec i pol dana nakon sastavljanja mučio sam se da profunkcionira - priča mehaničar. Poznat je kao bivši motociklistički prvak koji je odvezao legendarnu utrku Daytona 200. Škaro kaže da Teslu voze oni koji imaju novca, koji se brinu o ekologiji.
- Inače košta 150.000 eura, a svoj procjenjuje na oko 50.000 eura. Jeftino ga je, voziti, no nije isplativ - kaže nam poduzetni Osječanin.
Izradio je i novi sustav punjenja, prilagođen Europi
Američki Tesle imaju drukčiji sustav punjenja od europskog, pa je morao raditi novi:
“Uspio sam uz pomoć američkog hakera kojeg sam jedva našao jer to radi tek nekoliko ljudi u svijetu. Iz Tesle su rekli da će dati auto onome tko hakira sustav za Teslu 3”.
Od jednog uzeo motor, od drugog dobru karoseriju
U siječnju 2017. u Virginiji je kupio razbijenog Teslu kojem je motor bio uščuvan. Drugi auto kupio je u Hustonu u ožujku iste godine. Auto je završio u vodi nakon uragana. Za proizvođača ta dva auta su bili “gotovi”, no danas jedan “novi” vozi Osijekom
Opasan rad: Autom prolazi 400 volti istosmjerne struje
Škaro je sve na autu radio sam jer kod nas nitko to ne zna. Kaže kako Tesla ima iznimnu zaštitu, pa je nestručan rad na njemu vrlo opasan.
- Riječ je o 400 volti istosmjerne struje, koja može ubiti čovjeka - kaže Škaro.