Nakon što su na Instgramu počeli testirati skrivanje broja lajkova, sada bi i na Facebooku mogli dobiti istu promjenu. Pitanje je kako će korisnici to prihvatiti, jer su lajkovi jedna od odrednica identiteta samog Facebooka
Drastična promjena na Fejsu? Sada žele sakriti broj lajkova
Najnoviji potez Facebooka mogao bi navući bijes influencera diljem svijeta koji ovise o broju lajkova. Najveća društvena mreža uskoro bi na postovima mogla početi skrivati broj lajkova, a u ponedjeljak su i potvrdili za TechCrunch kako razmatraju testiranje ove ideje.
Ovakav potez nastavio bi se na sličan koji su odlučili testirati na Instagramu. U kolovozu su u sedam zemalja odlučili prikazivati imena samo nekoliko prijatelja koji su lajkali određene postove, umjesto ukupnog broja.
Razlog koji se navodio za takav potez na Instagramu, ali i na Facebooku, je da se smanji fiksacija korisnika i lov za lajkovima, ali i da se smanji uspoređivanje s drugima koji na svojim postovima imaju više lajkova.
Jane Manchun Wong na Twitteru je otkrila da Facebook eskperimentira s ovim promjenama, a nakon toga su stigle i potvrde.
Odluči li se Facebook implementirati ovu mogućnost i sakriti broj reakcija, korisnici će navodno moći vidjeti samo popis ljudi i njihove reakcije, no ne i zbroj. Isto tako, vide se i komentari na postovima. Kao što je i Wong napisala, činjenica da ovo žele testirati na Facebooku pokazuje da su zadovoljni rezultatima testa s Instagrama.
'Predaleko je otišao eksperiment skupljanja digitalne slave'
- Facebook polako, ali sigurno shvaća kako ne mogu glumiti tehnološku kompaniju bez ikakve društvene odgovornosti. Mislim da je ovo jedan od slučajeva gdje su zaista shvatili da je društveni eksperiment skupljanja digitalne slave i odobravanja otišao predaleko. Siguran sam da će lajkovi i dalje ostati signal njihovim algoritmima o relevantnosti sadržaja, ali ce se sa prosječnih korisnika skinuti pritisak skupljanja lajkova koji mnoge opterećuje. Možda zvuci smiješno, ali medu onima koji čitaju ovaj tekst sigurno ce se pronaći ljudi koji su obrisali neku od svojih objava jer nije skupila dovoljno lajkova. Vjerujem da žele ohrabriti ljude na dijeljenje sadržaja, a ne da je fokus samo na skupljanju lajkova. Brendovima i influencerima ce sigurno ostaviti uvid u relevantne statistike prema kojima ce moći planirati svoje aktivnosti i kampanje - rekao je Vanja Prahić, voditelj audience engagementa u 24sata.