Obavijesti

Tech

Komentari 24

Dobro je da i dalje ima ovakvih auta, osobito ako puno putujete

Dobro je da i dalje ima ovakvih auta, osobito ako puno putujete
21

Limuzine postaju vrlo rijetka vrsta. No da još uvijek imaju mnogo toga za pokazati dokazuje Insignia. Ovo je impresivan auto, a posebno će vam pod kožu ući ako mnogo putujete

Nekada su limuzine srednje klase bile predmet želja i snova za većinu vozača. Danas polako postaju egzotika. SUV ofenziva im je oduzela ogroman komad tržišta, a i ono što se danas u EU  prodaje od automobila srednje klase uglavnom su karavanske verzije. U Hrvatskoj su limuzine srednje klase još uvijek na cijeni, no izbor je sve manji. A jedan od najimpresivnijih auta u klasi dolazi nam iz Opela. 

Iako formalno spada u srednju klasu (takozvani D segment), Insignia se svojim dimenzijama teško može ugurati u nju. Riječ je o ogromnom, gotovo pet metara dugačkom autu. Prostranom, brzom, udobnom autu za užitak u vožnji. No krenimo redom...

Dizajn kod Insignije nikada nije bio upitan. Jedan od najupečatljivijih automobila u klasi i nakon posljednjeg redizajna izgleda impresivno. Velik, elegantan i skladan auto koji na prvu ostavlja dojam luksuza. A u ovoj verziji to zaista i je luksuzni auto. 

Uz najbogatiji (izuzev sportskog GSI paketa) paket opreme Ultimate  Insignia je zaista prebogato opremljena. Izvana u oči upadaju veliki naplatci od 18", iznutra razni ukrasi, kvalitetni materijali,  OPC detalji... Tu su i fenomenalna Matrix LED svjetla, trenutno najbolja u klasi. 

Sjedala su iznimno udobna i presvučena luksuznom i skupom alkantarom, tu je veliki dodirni zaslon koji ima obilje dodatnih funkcija i navigaciju i na kojem se vrlo lako snaći. Tu je i head up zaslon koji projicira najvažnije informacije na vjetrobran, vrhunski Bose audio sustav... Sve u svemu - čisti luksuz. 

Ponuda prostora je također prebogata. Straga ima obilje prostora za noge odraslih osoba, a kad se straga tri odrasle osobe sjednu jedna pored druge Insignia otkriva da je i u širinu jedan od najprostranijih auta u klasi. Prtljažnik sa 470 litara je velik, no ne tako kako bismo očekivali od ovako ogromnog auta. 

Najbolju stranu Insignia pokazuje u vožnji. S njenim voznim karakteristikama se može mjeriti rijetko koji auto u klasi, dok su SUV-ovi uglavnom daleko iza. Udobnost je vrhunska bez obzira na podlogu. Čak i preko grubih "ležećih policajaca" Insignia klizi nevjerojatno mirno. 

Pri agresivnijoj vožnji auto je itekako moćan. Ovjes skladno savladava zavoje bez ikakvog naginjanja, auto ide tamo gdje ste ga usmjerili, kočnice su moćne. U smislu voznih osobina Insignia je pravi GT svoje klase. 

 Najbolje se Insignia "osjeća" na dužim  putovanjima na otvorenoj cesti i autocesti. Auto kao da je stvoren za to i auto iz kojeg ćete i nakon nekoliko stotina kilometara izaći prilično svježi. 

Motor u testiranom autu idealni je odabir za Insigniju. Snažni dvolitreni dizelaš sa 174 KS omogućava da auto ispolji sve svoje potencijale. Ubrzanja i međuubrzanja su vrlo dobra, "tempo" na autocesti vrlo visok, kao i maksimalna brzina prema kojoj Insignia u svakom trenutku može silovito pojuriti. 

Motor je prosječno glasan i uglađen, nekih izrazitijih vibracija nema, a u prilog komforu govori i vrhunska zvučna izolacija. Potrošnja je dobra. Na testu je Insignia u gradu trošila 7,1 l/100 kilometara, a u kombiniranoj vožnji prosjek smo lako spustili ispod 6 l/100 km. Nije najštedljiviji auto u klasi, no nije ni veliki potrošač s obzirom na snagu, masu i veličinu. 

S obzirom na to da je ovo jedna od najekskluzivnijih izvedbi Insignia koju možete kupiti cijena nije pretjerana. Pogotovo ako usporedimo sa SUV-ovima koji nude podjednako prostora, slične performanse i opremu. 

Klasične limuzine možda izumiru, no ne zato što su loši auti. Ovo je idealan auto za putovanje, a i u drugim kategorijama ima svojih aduta. I u mnogočemu je bolji od usporedivog SUV-a. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1615 kg
dimenzije: 492 x 186 x 145 cm
obujam: 1995 ccm
snaga: 128 kW/174 KS  
0-100 km/h: 8,9 s
najveća brzina: 222 km/h
potrošnja: 5,1 - 5,5 l/100 km
cijena: 311.261 kn (testni model), 231.324 kn (osnovni model )

 
Važnija oprema Opel Insignia Grandsport Ultimate 2.0 D 

Alunaplatci 18", LED Matrix svjetla, OPC Line unutrašnji paket, ergonomska sjedala presvučena alkantarom, BOSE Premium audio sustav, Head-up zaslon, adaptivni tempomat, navigacija, trozonska klima...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 24
Daniel je u 'Milijunašu' odustao na povijesnom pitanju, a znate li vi kako glasi točan odgovor?
NOVA EPIZODA KVIZA

Daniel je u 'Milijunašu' odustao na povijesnom pitanju, a znate li vi kako glasi točan odgovor?

Nakon izvrsne igre, zaustavljen je na 13. pitanju koje je glasilo: 'Gdje se početkom veljače 1921. dogodio jedan od prvih organiziranih oružanih otpora fašističkom režimu u Europi?'
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.