Interaktivna bajka uz pomoć proširene stvarnosti komunicira s djetetom preko pametnog telefona, ona ga sluša i ovisno o ključnim riječima u okolini stvara virtualne predmete
Djevojke napravile interaktivnu bajku i osvojile 30.000 kuna
Djevojke iz tima Turtle osmislile su interaktivnu bajku za djecu i osvojile glavnu nagradu od 30.000 kuna na drugom Hack It! hackathonu.
Maja Subotić Šušak, Andreja Smetko i Mirela Ćosić stoje iza aplikacije koja koristi proširenu stvarnost kako bi komunicirala s djetetom preko pametnog telefona. Aplikacija ga 'sluša' i ovisno o ključnim riječima u okolini stvara virtualne predmete i likove.
Hackathon su organizirali Hrvatski Telekom i startup akcelerator hub:raum, a osim novčane nagrade osvojile su i priliku za ulaz u hub:raum, startup akcelerator DT-a.
Glavni kriteriji za izbor pobjednika bili su inovativnost i razvijenost ideje te njen tržišni potencijal. Prilikom osmišljavanja ideje natjecatelji su mogli koristiti najmoderniju tehnologiju današnjice poput virtualne i proširene stvarnosti.
Nagradu je pobjednicama dodijelila Nataša Rapaić, članica Uprave i glavna operativna direktorica za privatne korisnike Hrvatskog Telekoma. Ovogodišnji Hack It! hackathon okupio je deset timova sastavljenih od dizajnera, programera i mladih stručnjaka iz segmenta marketinga i menadžmenta, koji su 24 sata smišljali inovativna komunikacijska rješenja budućnosti.