Obavijesti

Tech

Komentari 4

Digitalna transformacija nužna je za dugoročan uspjeh tvrtke

Digitalna transformacija nužna je za dugoročan uspjeh tvrtke

Multinacionalni koncern Fujitsu objavio je nedavno izvješće o uspjehu globalne digitalne transformacije u 2018. godini koje pokazuje da se digitalna transformacija preselila iz strategije u izvršenje širom svijeta

Fujitsu, svjetski lider u području informacijskih tehnologija, godišnje izvješće temelji na aktualnim poslovnim trendovima u tvrtkama i organizacijama širom svijeta. Izvješće za 2018. fokusirano je na digitalizaciju, a svoj report Japanci su započeli očekivano oprezno i bez euforije. 

"Digitalna transformacija preselila se iz strategije u izvršenje u većini tvrtki širom svijeta. No ipak, iskustvo je daleko od uniforme. Tijekom procesa digitalizacije organizacijama na putu stoje brojne zapreke, ali pozitivna je svakako činjenica da rezultati ankete na kojem se temelji izvješće otkrivaju digitalnu reprodukciju širom svijeta" – kažu u uvodu Fujitsuovi analitičari koji su za ovogodišnji izvještaj anketirali 1.535 desicion makera u 16 zemalja u velikim i srednjim tvrtkama iz ključnih industrijskih sektora. Tako se pokazalo da su najjači driveri digitalne transformacije tvrtke iz područja financija, a prate ih sektori proizvodnje i zdravstva.
Podloga na kojoj je rađena anketa obuhvatila je četiri glavna područja - gdje i kako kompanije  implementiraju digitalne tehnologije, izazovi s kojima se tijekom procesa susreću, poslovni benefit koji vide i učinkovitost organizacijskih sposobnosti za digitalnu transformaciju.

Rezultati ankete pružaju vodič kritičnim čimbenicima uspjeha za stvarnu digitalnu transformaciju - vrstu koja vodi do korjenite promjene u poslovnom uspjehu. Zanimljiv je nalaz ankete da se organizacije suočavaju s različitim problemima u pojedinim fazama transformacije, a kao najveći izazov za odluku o digitalnoj transformaciji tvrtke su iskazale pomanjkanje vještina. Slijedi ga nedostatak stručnog kadra, pogotovo u tvrtkama čije se poslovanje u potpunosti ne temelji na internetskoj razini. Manjak stručnog osoblja predstavlja im primarni problem u fazi planiranja i testiranja, a posebno u dijelu implementacije digitala.

Osim manjka stručnog osoblja, anketa je izolirala kao problem deficit financijskih sredstava, nedefinirani ROI (Return on Investment), nedostatak vodstva, ali zanimljivo i strah od promjene. Izvješće pokazuje da cijela jedna generacija zaposlenika koja nije odrasla u digitalnoj eri teško prihvaća tako veliki zaokret u svom poslovnom okruženju pa svjesno pruža otpor prema digitalizaciji što menadžmentu kompanije znatno usporava proces digitalne transformacije. 

Fujitsu u izvješću zapravo daje širu sliku cjelokupnog društva u kojem je trka za novcem i uspjehom najvažnija, no u kompanijama koje prate svjetske poslovne trendove velika važnost polaže se u zdravlje uma i duha zaposlenika kao preduvjet za napredak kompanije bez čega se u konačnici i ne može provesti uspješna digitalna transformacija koja dugoročno jamči uspjeh. 

Sukladno tome, analiza rezultata ankete pokazuje da ispitanici koji su pozitivni prema digitalnoj transformaciji ujedno pokazuju i snažne organizacijske sposobnosti u šest najvažnijih područja - leadershipu, vrijednosti koja proizlazi iz podataka, partnerstvu s ekosustavom koji uključuje suradnju s brojnim startup projektima i organizacijama u različitim industrijama, odnosu prema ljudima, poslovnoj integraciji i na kraju, okretnosti i brzini

Fujitsu je u izvješću gore navedene vještine metaforički usporedio s čovjekom koji trči pa tako navodi sintagmu 'što su jači vaši digitalni mišići, veća je vjerojatnost uspjeha kroz digitalnu transformaciju'. Objašnjavaju to zaključkom da oni koji još nemaju u planu digitalnu transformaciju zapravo pokazuju najmanje razinu sposobnosti u kompetencijama. Kako se njihovi kapaciteti povećavaju na svim područjima, tvrtke napreduju dalje u digitalnoj transformaciji. Predvidljivo, online tvrtke koje su u prednosti jer posjeduju veći digitalni set, pokazuju simbolično i jače digitalne mišiće od tradicionalnih tvrtki čije se poslovanje ne bazira isključivo na internetskoj vezi. 

Na Digital Takeoveru otkrijte što trebate za digitalni uspjeh

Danas je posve jasno da je digitalizacija društva preduvjet za uspješnu budućnost, a digitalna transformacija nužan proces bez kojeg nema održivog razvoja. 

Digital Takeover 12.ožujka 2019. po treći puta okuplja vodeće digitalne stručnjake koji će kroz uspješne primjere predstaviti konkretne alate u sferi transformacijske kulture. Poseban fokus konferencije stavljen je na edukaciju, inspirativne primjere i uspješna konkretna rješenja za razvoj kompanija koje se digitalnom preobrazbom mogu u punom kapacitetu tržišno pozicionirati te biti efikasne u postupku i efektivne u rezultatu.

Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn. Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na službenoj stranici.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije
Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu