Opel Corsa OPC ima čak 207 konjskih snaga, do 100 km/h ubrzava za manje od 7 sekundi i juri čak 230 km/h, a već na prvi pogled šalje jasnu poruku da je vrlo brza
Čuvajte se jer vas Opel Corsa OPC navodi na prometni grijeh
Clio R.S., 208 GTi, Polo GTI... Mali sportski automobili znače, prije svega, zabavu. Tako je i s testiranom Corsom OPC, koja je, kako bi zabava bila još bolja, opremljena Performance Super Sport paketom, koji donosi bolje Brembo kočnice, gume, diferencijal s ograničenim proklizavanjem i amortizere a automatskom regulacijom tvrdoće.
Dodamo li tome činjenicu da je ovaj paket razvijan na legendarnom Nürburgringu, jasno je da smo u ruke dobili fantastičnog talenta za strelovitu jurnjavu zavojima. Corsa OPC je sportski sirovija od većine konkurenata, usudili bismo se utvrditi i od Clija R.S., koji je godinama sinonim za ovu klasu. Jedino od čega smo očekivali više oštrine je ispuh. Unatoč sportskom ispuhu Remus, OPC je u tom pogledu vrlo blag, na trenutke previše pitom, no i to nije loše jer, sigurni smo, prevelika buka iz ispuha u svakodnevnom korištenju vrlo brzo postane neugodna.
Recaro sjedala dio su serijske opreme
Sa snagom do 207 KS, Corsa OPC je u samom vrhu klase, pa se strelovita ubrzanja i međuubrzanja podrazumijevaju. Pohvale idu i na račun preciznog mjenjača kratkog hoda te vrlo preciznog upravljača koji vozaču daje mnogo povratnih informacija. Stoga se vožnja bržom ili sporijom (potpuno svejedno) zavojitom cestom pretvara u užitak za koji ne želite da prestane. I kad pretjerujete, imate osjećaj da je sve pod kontrolom i da Corsa ni u jednom trenutku neće napraviti nešto neočekivano. To je nešto što ulijeva povjerenje, ali i navodi na još bržu vožnju, pa u Corsu OPC treba sjedati hladne glave.
Doplatiti treba za 18-inčne naplatke i kočnice Brembo s većim diskovima
U normalnoj vožnji Corsa OPC nije prenaporna, a može biti i relativno udobna unatoč tvrdom ovjesu, velikim naplacima i školjkastim sportskim sjedalima. Ni potrošnja nije pretjerana. Vozite li štedljivo, u gradu ćete trošiti oko 9 l/100 km, no ako vozite onako kako se podrazumijeva u sportskom automobilu, potrošit ćete 11-12 l/100 km. Da cijena nije tolika, ne bismo našli niti jednu veću zamjerku testiranoj Corsi, no 225.850 kn, koliko stoji testirani model, zaista je mnogo. Više i od skupoga Clija s Trophy paketom. No sve to je opravdano jer OPC, kao Clio, ima realne kvalitete za sam vrh klase.
dimenzije: 402x174x148cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 152 kW/207 KS
ubrzanje (0-100km/h): 6,8 s
najveća brzina: 230 km/h
potrošnja: 7,5 l /100 km
cijena: 225.850 kn (testni model) 183.899 kn (bez doplata)
Testirana Opel Corsa OPC u opremi ima naplatke od 18”, diferencijal s ograničenim proklizavanjem, brembo kočnice, recaro sjedala, tempomat, automatska svjetla, grijani upravljač, zaslon osjetljiv na dodir...