Natječaj CX portala je ove godine bio prilagođen izazovima s kojima su se kompanije susretale tijekom 2020. godine, a nagrade su dodijeljene u ukupno šest kategorija
Croatijin Laqo dobio nagradu za korisničko iskustvo i call centar
Croatijin LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje, ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar do 30 ljudi. Ove dvije vrijedne nagrade dodijeljene su na svečanosti CX portala koji već šest godina dodjeljuje nagrade najboljima s ciljem podizanja svijesti o važnosti vrhunskog korisničkog iskustva i njegovom utjecaju na uspješnost kompanija.
Natječaj je ove godine bio prilagođen izazovima s kojima su se kompanije susretale tijekom 2020. godine, a nagrade su dodijeljene u ukupno šest kategorija. LAQO by Croatia osiguranje ove je godine pobjednik u dvije kategorije, a žiri je oduševio svojim brzim, jednostavnim i digitalnim pristupom prema korisnicima koji u samo nekoliko klikova mogu doći do auto osiguranja, ali i drugih ključnih usluga i informacija.
- Nagrade koje smo osvojili rezultat su predanog rada cijelog tima i potvrda da radimo odličan posao. Korisnik je u DNK LAQO branda i svaka naša aktivnost počinje i završava s korisnikom. Odluka da prilikom razvoja funkcionalnosti nikada nema kompromisa na korisničkoj strani je naš najsnažniji alat za najbolje korisničko iskustvo. S druge strane, naš sjajan Tim podrške produžena je ruka jednostavnim digitalnim procesima koja pomaže i educira klijente kako može brže i jednostavnije. Ponosna sam što LAQO tim neumorno uvodi značajne promjene na tržištu osiguranja - izjavila je Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.