Novi Clio dobio je osvježeni prednji kraj, a stražnji odbojnik sad izgleda robusnije. U Hrvatsku stiže u rujnu. Twingo je dobio sportsku verziju s 0,9 litrenim motorom od 110 KS
Clio otišao na zatezanje bora, a Renault otkrio i brzi Twingo GT
Dvadeset šest godina nakon predstavljanja prvog Clija i četiri godine od premijere posljednje generacije Renault je odlučio redizajnirati svog bestselera koji je do sada prodan u više od 13 milijuna primjeraka. Automobil je dobio novi prednji dio s drugačijom maskom na kojoj se ističe Renaultov logotip te širi usisnik zraka koji prednjem kraju daje suvremeniji izgled. Tu su i nova svjetla s LED svjetlosnim potpisom u obliku slova C. Straga je izmijenjen odbojnik koji sada izgleda robusnije. U unutrašnjosti je Clio dobio mnogo kvalitetnije materijale.
Novost je i 1.5 dCi motor sa 110 KS, te benzinski TCE sa 120 konja, a nude se i tri različita umrežena multimedijska sustava: Media Nav Evolution, Renault R-Link Evolution ili novi pametni sustav R&Go. Novost je i sustav za automatsko parkiranje kojeg je moguće dobiti uz više razine opreme. Na hrvatsko tržište novi Clio dolazi tijekom rujna, a cijene se ne bi trebale znatno mijenjati.
Još jedna novost iz Renaulta je Twino GT, sportska inačica najmanjeg Renaulta. Pokreće ga trocilindrični motor obujma 0,9 litara kojem je snaga povećana na 110 KS. Osim toga dorađen mu je ovjes, upravljač i ESP. Prepoznatljiv je po 17" kotačima, bočnim usisnicima zraka te dvostrukim ispušnim cijevima. Više detalja doznat će se nakon premijere na Goodwood festivalu brzine koji se održava od 23. do 26. lipnja.