Novi kompaktni SUV proizvodi se u Japanu, ali nosi francusku značku. Dug je 434 cm što je 30 cm manje od C-Crossera, ali međuosovinski razmak im je indentičan
Citroënov mješanac japanske tehnike i francuskog stila
Mnogo atraktivniji izgled, robusnija izvedba i hvaljeni 1.6-litreni turbodizelski motor sa 115 KS iz PSA radionice su najveće promjene koje donosi Citroën C4 Aircross, prvi kompaktni SUV tog francuskog proizvođača, u odnosu na Mitsubishi ASX, na čijoj je podlozi nastao. Isprobali smo dizelaše. Zaključak je da se više isplati slabiji 1.6-litreni sa 115 KS, koji po performansama ne zaostaje mnogo i manje troši, a bit će dosta jeftiniji.
Mjenač sa šest stupnjeva je Mitsubishijev. Možda bi ručica mogla biti malo niža i ergonomičnija, ali je mjenjač precizan. Ovjes je vrlo dobar pa se Citroen C4 Aircross može lijepo voziti i na zavojitoj cesti. Upravljač nije na toj razini jer ne šalje dovoljno povratnih informacija s ceste.
S dužinom od 434 cm je vrlo kompaktan i pogodan i za gradsku vožnju.Prtljažnik prima 442 litre. U Hrvatsku C4 Aircross stiže krajem svibnja, a cijene još nisu poznate.
Benzinac i dva dizelaša
U ponudi su dva Mitsubishijeva motora - benzinac 1.6 sa 117 KS i dizelaš 1.8 sa 150 KS. PSA dizelaš je 1.6 i ima 115 KS.
Pogon na sve kotače
Može se kupiti samo uz dizelske motore. U modu 4WD i Lock raspodjela momenta se vrši automatski.