U Hrvatsku je stigao osvježeni Citroën C3 Aircross. Malin SUV ostaje jednako prostran i praktičan, no izgled mu je osjetno promijenjen. Donosi i više mogućnosti personalizacije te više udobnosti
Citroën osvježio popularni SUV: C3 izgleda modernije i bolji je
Nakon nešto više od tri godine na tržištu redizajniran je jedan od najprodavanijih modela Citroëna, mali SUV C3 Aircross. U svijetu je do sada prodano oko 370 tisuća primjeraka, a u Hrvatskoj 1100 C3 Aircrossa.
Redizajnom je promijenjen izgled ovog SUV-a, te je on dobio više udobnosti i mogućnosti za personalizaciju. U osnovi je ostao vrlo praktičan i nadasve prostran automobil s neočekivano mnogo mjesta na pomičnoj stražnjoj klupi i prtljažnikom koji njenim pomicanjem može varirati između 410 i 520 litara što je rekord klase.
Najveće su razlike na prednjem dijelu koji je do posljednjeg detalja potpuno promijenjen te sada izgleda mnogo agresivnije i elegantnije. To je postignuto prvenstveno novim užim svjetlima i širom maskom (maskama).
Za razliku od prednjeg, stražnji dio uopće nije diran no izmijenjeni su neki drugi detalji. Auto tako ima novi dizajn zadnjeg bočnog prozora, izbor od četiri nova modela naplatka (16 i 17") i dvije nove boje.
Na mogućnosti personalizacije su u Citroënu posebno ponosni. Osnovne boje je moguće kombinirati s dvije različite boje krova te raznim umecima u boji. Tako se dolazi do čak 70 različitih kombinacija.
Najveće razlike u unutrašnjosti su vidljive u sredini cockpita. Tu je novi dodirni zaslon dijagonale 9", a ispod njega sad ima više tipki. Poboljšana su i sjedala, nove su njihove presvlake kao i konzola između njih. C3 Aircross nudi još novosti u unutrašnjosti poput bežičnog punjenja mobitela, novog Head up zaslona u boji, a tu su i tri nova uređenja same unutrašnjosti.
Redizajnirani C3 Aircross nudi i 12 sustava za pomoć u vožnji. Što se tiče same vožnje nije se mnogo promijenilo. Auto je i dalje orijentiran prvenstveno na udobnost dok su dinamičke vozne osobine stavljene u drugi plan.
I dalje će se nuditi dva poznata benzinska i dva dizelska motora. Benzinci imaju 1,2 litara obujma, tri cilindra i 110 te 130 KS. Dizelaši imaju 1,5 litara obujma te 110 i 120 KS. Oz snažnijeg benzinca i dizelaša serijski dolaze automatski mjenjači sa šest brzina.
Najjeftiniji model u cjeniku je benzinac s Feel paketom opreme koji košta 131.900 kuna. U osnovnu opremu između ostaloga spada dodirni zaslon od 7", LED prednja svjetla te klima uređaj. Povodom premijere Citroën je pripremio mnogo zanimljiviju ponudu, bogatije opremljeni Feel Pack za 126.900 kuna. Najskuplji model u ponudi je dizel s automatskim mjenjačem i Shine paketom opreme koji košta 176.900 kuna.