Novi C5 u nazivu nosi dodatak X, a dizajnerski je zapravo pobvišen crossover karavan. Nudit će se s benzinskim i plug-in hibridnim pogonom, a u Hrvatsku stiže krajem godine
Citroën C5 se vratio, no to nije auto kakvim smo ga zamišljali
Francuski proizvođač predstavio je novu generaciju svoje popularne krstarice C5 koja više nije limuzina. Automobil je, najjednostavnije rečeno svojevrsna kombinacija karavana i SUV-a ili povećana i mnogo ekskluzivnija verzija novog C4. Limuzinske verzije kavu su Hrvati najviše kupovali u ovoj generaciji nema, potražnja za limuzinama u Europi je jednostavno previše mala.
Novi C5 X, kako se automobil sada službeno zove, izuzetno je velik i prostran auto srednje klase. Dugačak je čak 481 cm, širok 187 cm i visok 148 cm. U unutrašnjosti nudi obilje prostora, a obujam prtljažnika iznosi raskošnih 545 litara (1640 s preklopljenim sjedalima. Auto je dosta povišen u odnosu na podlogu.
Unutrašnjost donosi vrlo zanimljiv dizajn i novo sučelje za komunikaciju i zabavne sadržaje. Ono se sastoji od središnjeg dodirnog zaslona dijagonale 12", funkcije prepoznavanje prirodnog govora i prikazivanja informacija pomoću widgeta koji se može prilagoditi vlastitim željama.
Udobnost bi trebala biti na najvećoj mogućoj razini. Ovo je prvi je auto u koji Citroën uvodi aktivni ovjes Advanced Comfort koji će se nuditi uz plug-in hibridnu verziju.
Detalji o pogonima za sada nisu objavljeni. Zna se jedino da će auto pokretati benzinski motori i plug-in hibridni sustav koji će imati 225 KS i doseg veći od 50 kilometara u električnom načinu vožnje.