Obavijesti

Tech

Komentari 1

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
1

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama

Čak 34 odgojno-obrazovne ustanove iz 22 grada diljem Hrvatske opremljene su asistivnom tehnologijom, odnosno hardverskim i softverskim pomagalima za rad s djecom s teškoćama u razvoju. Radi se o računalima, mobitelima, elektroničkim napravama te netehnološkim rješenjima i pomagalima za poticanje, održavanje i poboljšanje funkcionalnih sposobnosti te povećanja kvalitete života djece s teškoćama u razvoju.

Sve je to ostvareno u sklopu CARNET-ovog projekta ATTEND čije su rezultati predstavljeni na završnoj konferenciji u četvrtak 24. travnja. Provedba projekta ATTEND započela je 1. srpnja 2021. te su uz CARNET, kao nositelja, sudjelovali Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (ERF), Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu (FER) te Grad Reykjavik kao projektni partneri.

Projekt je vrijedan više od 4,24 milijuna eura.

Renata Šimunko i Vlatka Marčak iz CARNET-a, Hjörtur Ágústsson, predstavnik grada Reykjavika

Asistivna tehnologija ima široku primjenu te nije ciljano vezana samo uz edukaciju već i uz aktivnosti svakodnevnog života pa su uz opremanje, ravnateljima i djelatnicima spomenutih ustanova omogućene brojne edukacije kako bi novu opremu što kvalitetnije implementirali u rad s djecom.

Više o projektu ATTEND potražite na: https://www.carnet.hr/projekt/attend/

Ustanovama je u sklopu projekta isporučeno 5686 komada opreme asistivne tehnologije koju već koristi više od 1750 učenika. Organizirano je 75 radionica za više od 1450 polaznika, pet webinara te e-tečaj kojeg je završilo 1152 polaznika.

 

ERF i FER proveli su edukaciju, osposobljavanje i jačanje kapaciteta djelatnika odgojno-obrazovnih ustanova koje su sudjelovale u projektu, a uz edukacijsku podršku, na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu osnovan je i novi Laboratorij za asistivnu tehnologiju (AT Lab) te je dodatno opremljen postojeći Laboratorij za potpomognutu komunikaciju. Fakulteti su sudjelovali i u kreiranju kataloga asistivne opreme koja je nabavljena u sklopu projekta, a FER je ujedno izradio ozbiljnu igru ukljUČILICA (eng. ATTENDly).

Odjel za obrazovanje i mlade Grada Reykjavika organizirao je za hrvatske ravnatelje i djelatnike odgojno-obrazovnih ustanova treninge i primjere dobre prakse te ih upoznao s institucionalnim okvirima, modelima financiranja, načinima stručne pomoći za roditelje na Islandu i ostalim oblicima podrške obrazovanju djece s teškoćama u razvoju.

Projekt se provodio u sklopu programa Lokalni razvoj i smanjenje siromaštva te je s 85 % sufinanciran iz Financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora, dok je preostali dio financiran iz državnog proračuna.

 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u