Obavijesti

Tech

Komentari 0

Čak 110 obrazovnih institucija u novom donacijskom natječaju

Čak 110 obrazovnih institucija u novom  donacijskom natječaju
2

Uz rekordan broj prijavljenih i odabranih sudionika, ovogodišnji program je prilagođen trima kategorijama – učenicima nižih razreda osnovnih škola, višim razredima te srednjoškolcima

U edukacijskom centru Hrvatskog Telekoma u utorak su i službeno započele edukacije mentora u sklopu četvrtog donacijskog natječaja Generacija NOW. Na edukaciji se okupilo više od 20 mentora iz odabranih obrazovnih institucija na području Zagreba i okolnih županija  te im je donirana specifična oprema potrebna za rad na IoT projektima. Na isti način, održavaju se edukacije i podjela opreme i za mentore u ostalim dijelovima Hrvatske.

Na donacijski natječaj Hrvatskog Telekoma i Instituta za razvoj i inovativnost mladih ove je godine bilo prijavljeno čak 170 obrazovnih institucija iz čitave Hrvatske. S obzirom na rekordan broj zainteresiranih, Hrvatski Telekom je odlučio uključiti gotovo trostruko više institucija nego protekle godine – čak 110 škola, udruga i knjižnica te im donirati opremu i financijska sredstva potrebna za stvaranje IoT projekata. 

Uz rekordan broj prijavljenih i odabranih sudionika, ovogodišnji program je prilagođen trima kategorijama – učenicima nižih razreda osnovnih škola, višim razredima te srednjoškolcima. Uz to, IRIM će svim polaznicima programa, ali i onima koji još nisu dio Generacije NOW, na raspolaganje pružiti prvi STEM kurikulum koji mogu primjenjivati u nastavi. Od ove godine, program se provodi i pod službenim pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Generacija NOW donacijski je program koji Hrvatski Telekom i Institut za razvoj i inovativnost mladih provode kako bi uspješno pripremali mlade za poslove budućnosti. Cilj donacijskog programa je povezivati postojeća i nova znanja u području tehnologije pri izradi kreativnih IoT projekata, razvijati kreativnost, poticati inovativnost i pružati brojne mogućnosti učenicima kako bi razvijali vlastite projekte.

Od pokretanja projekta 2004. godine, donacijskim je natječajem s više od 10 milijuna kuna podržano ostvarivanje oko 300 projekata koji su pozitivno doprinijeli različitim segmentima društva. U posljednje četiri godine provođenja, donacije i edukacije su usmjerene u STEM, a u suradnji s partnerom IRIM-om, STEM znanja su prenesena najnovijim metodama i uz pomoć najnovijih tehnologija na više od dvije tisuće učenika diljem Hrvatske.

- Djeca su naša budućnost. Svi smo u društvu obvezni osigurati im okruženje u kojemu će razviti svoj puni potencijal. Upravo zato, ovim programom činimo najnovija znanja i tehnologiju dostupnijima, a djeci diljem Hrvatske omogućujemo da svojom kreativnošću i inovacijama pozitivno utječu na zajednice u kojima žive - izjavila je povodom početka ovogodišnjih edukacija Nina Išek Međugorac, direktorica Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u