Najčitaniji automobilski mjesečnik u Hrvatskoj i novi član obitelji tiskanih izdanja 24sata donosi priču o jakoj hrvatskoj automobilskoj industriji
Bond vozi hrvatsko: Stakla iz Lipika, a sjedala iz Međimurja
Pored zanimljivih tema, Auto Start svojim čitateljima u novom broju poklanja karte. U kontinentalnoj Hrvatskoj to su karte za belu, na Jadranu poklon su karte za briškulu.
Top tema ovog broja Auto Starta je priča o automobilskoj industriji u Hrvatskoj. Ona je itekako jaka, iako ne proizvodimo automobile. Tako smo u prošloj godini primjerice proizveli automobilskih dijelova koji su vredniji od svih novih automobila uvezenih u Hrvatsku.
Koliko su hrvatski proizvođači automobilskih dijelova cijenjeni Auto Start otkriva i na primjeru novog Aston Martina tajnog agenta 007. Njegovo staklo je proizvedeno u Lipiku. dijelovi ovjesa su iz Slavonskog Broda, a sjedala iz Trnoveca Bartolovečkog u Međimurju. Magazin donosi i neke top secret novitete koji će za mjesec dana svoju premijeru imati na salonu u Ženevi. Priča o zloupotrebi parkinga otkriva koji se naši političari, tajkuni i estradnjaci bezobrazno parkiraju i koriste povlastice koje im ne pripadaju. Auto Start u novom broju testira aktualne novitete, Volkswagen Passat, Škodu Fabiju, Ford Focus i Hyundai i20. Auto Start izlazi već gotovo dvije godine i u tom se razdoblju probio na vrh ljestvice najčitanijih auto-moto mjesečnika u Hrvatskoj. Časopis stvaraju iskusni i provjereni stručnjaci, a jedan od njih je i Domagoj Đukec, najuspješniji hrvatski automobilski dizajner koji je osmislio novi vizualni identitet BMW-a i dizajnirao aktualni model Serije 2 Active Tourer.